Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-02, 22:06
  #1
Medlem
Tja godkväll!

Nu är jag sugen på ett nytt jobb pga av att mitt nuvarande är oergonomiskt och en rejäl skitlön!

Iallafall ute efter Lager eller jobb på olika distributioncentraler.

Sörmlandstrakterna! bor själv i hjärtat där så har inte mer än 10mil (cirka) till de större städerna!
Då menar jag Norrköping, Örebro, Västerås , Eskilstuna osv.

Vet att LIDL & HM lagret finner man i Eskilstuna. ICA lagret i Västerås (coop, har jag även hört ska ligga där?)
Strängnäs expanderar med ett nytt Menigo lager. Är bara ute efter fler tips!

Skippa snacka om att kolla AF, manpower proffice redan checkat de ställena!

MVH robban
Citera
2008-10-02, 22:08
  #2
Medlem
Socialdemokratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjn
Tja godkväll!

Nu är jag sugen på ett nytt jobb pga av att mitt nuvarande är oergonomiskt och en rejäl skitlön!

Iallafall ute efter Lager eller jobb på olika distributioncentraler.

Sörmlandstrakterna! bor själv i hjärtat där så har inte mer än 10mil (cirka) till de större städerna!
Då menar jag Norrköping, Örebro, Västerås , Eskilstuna osv.

Vet att LIDL & HM lagret finner man i Eskilstuna. ICA lagret i Västerås (coop, har jag även hört ska ligga där?)
Strängnäs expanderar med ett nytt Menigo lager. Är bara ute efter fler tips!

Skippa snacka om att kolla AF, manpower proffice redan checkat de ställena!

MVH robban

Örebro har väl mest?

Axfood Närlivs, DHL, Electroskandia - Ahlsell i Hallsberg o.s.v. Finns många mer, har bara dåligt ölsinne nu. NetOnNet etablerar sig i Örebro snart.
Citera
2008-10-02, 22:10
  #3
Medlem
jag har den bilden av örebro med ! har inte så stor koll på den staden, relativt okänd för mig
Citera
2008-10-02, 22:17
  #4
Medlem
Socialdemokratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjn
jag har den bilden av örebro med ! har inte så stor koll på den staden, relativt okänd för mig

Mycket lager, mycket av allting. Elektronikproduktion, metalproduktion, Atlas Copco med mera. Finns hur mycket som helst - får man inte jobb här blir det svårt att få på andra ställen. *Jag skojar inte*

Har du arbetslivserfarenhet och teknisk utbildning eller likvärdigt är det omöjligt att gå arbetslös om du nu inte är värdelös eller pundare.
Citera
2008-10-02, 22:18
  #5
Medlem
haha känner mig nästan totalt jävla värdelös nej då men vad sysslar Atlas med?
Citera
2008-10-02, 22:19
  #6
Medlem
.
Citera
2008-10-02, 22:21
  #7
Medlem
vessleäckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjn
haha känner mig nästan totalt jävla värdelös nej då men vad sysslar Atlas med?
Atlas Copco är experter på tryckluft och tryckluftslösningar och är en världsledande leverantör av kompressorer, generatorer, industri- och elverktyg mm
Citera
2008-10-02, 22:26
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vessleäckel
Atlas Copco är experter på tryckluft och tryckluftslösningar och är en världsledande leverantör av kompressorer, generatorer, industri- och elverktyg mm

Proffsigt sagt! låter nästan som du jobbar där
__________________
Senast redigerad av rjn 2008-10-02 kl. 22:30.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback