2010-03-17, 10:22
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Douglas var helt ok.

Bruden var sanslöst störande. Vilken bitch!

Som förra säsongen så är det Hagströmer och Mats som gör hela programmet.
Tycker kvinnan var bra. Saklig och formell som en drake ska vara.
Citera
2010-03-17, 10:41
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Tycker kvinnan var bra. Saklig och formell som en drake ska vara.

Jag störde mig på att hon läspade, och att hon lät nervös på rösten. Dessutom tycker jag att hon var onödigt nedlåtande, och bitchig i stilen, kanske känner hon att hon behöver bevisa något, för hon är väl den ganska klart minst framgångsrika av drakarna?
Citera
2010-03-17, 11:44
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Jag störde mig på att hon läspade, och att hon lät nervös på rösten. Dessutom tycker jag att hon var onödigt nedlåtande, och bitchig i stilen, kanske känner hon att hon behöver bevisa något, för hon är väl den ganska klart minst framgångsrika av drakarna?
Heh att hon läspar gör väl inget, stör inte mig, håller med om att hon lät nervös däremot, men visar bara att hon är mänsklig. Hon var inte mer nedlåtande eller bitchig än Mr Gabrielsson kan vara.. men att hon inte är så framgångsrik stämmer nog till hundra.
Citera
2010-03-17, 12:07
Medlem
Wueterichs avatar
Vad var det med hennes ögon, inte tagit sin medicin innan programmet?
Citera
2010-03-17, 12:08
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Samtidigt är det inte konstigt om du blir förbannad om någon försöker blåsa dig på pengar. De får den respekt de förtjänar.

Nja må hända att snubben var dåligt förberedd men "blåsa" vet jag inte.
Givetvis kollar draken upp snubben innan dom skriver under några papper.
Draken sitter där med ett miljardimperium och har fått sitt livs chans att på rullande band välja och vraka så att han kan tjäna ännu mer pengar.
Lite ödmjukhet/artighet är väl inte för mycket begärt.
Men som sagt det är ju ändå tv.
Citera
2010-03-17, 12:08
Medlem
Citat:

Ja, om de nu nödvändigtvis måste kvotera in en kvinna kunde de väl valt en snygg för i övrigt har hon inte mycket att tillföra. Nåväl, det är fortfarande ett bra program.

@Labo. En man kan inte vara bitchig.
Citera
2010-03-17, 12:20
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Heh att hon läspar gör väl inget, stör inte mig, håller med om att hon lät nervös däremot, men visar bara att hon är mänsklig. Hon var inte mer nedlåtande eller bitchig än Mr Gabrielsson kan vara.. men att hon inte är så framgångsrik stämmer nog till hundra.

Jo men när Mats klagar känns det mer relevant, kvinnan verkade vara negativt inställd från början, och jag fick intrycket att hon nästan letade saker att klaga på för att imponera hos de andra drakarna. Jag kan ju ha helt fel där, och det har ju bara visats ett avsnitt än, men de andra drakarna verkar betydligt mer avslappnade och sympatiska.
Citera
2010-03-17, 14:38
Medlem
Bananas avatar
Kul att se Carl Eriksson från Rederiet igen, trodde han fortfarande satt inspärrad.

Märkligt att man kan se programmet på svtplay innan premiären, hur kommer det sig?
Citera
2010-03-17, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Banana
Märkligt att man kan se programmet på svtplay innan premiären, hur kommer det sig?
Haha, fail
http://svtplay.se/t/108765/draknastet
Citera
2010-03-17, 15:27
Medlem
Citat:
Jo men när Mats klagar känns det mer relevant, kvinnan verkade vara negativt inställd från början, och jag fick intrycket att hon nästan letade saker att klaga på för att imponera hos de andra drakarna. Jag kan ju ha helt fel där, och det har ju bara visats ett avsnitt än, men de andra drakarna verkar betydligt mer avslappnade och sympatiska.
Var glad att vi sluppit kärringen från förra säsongen istället. Det var ju en som satt och letade dåliga anledningar för att inte investera pga hon inte hade några pengar att investera/var snål och var riktigt störande. Den nya har väl efter första avsnittet investerat mer än hon gjorde hela första säsongen (ok kanske inte riktigt, men nästan). Får väl hoppas att hon inte bränt alla pengar hon hade i första avsnittet nu bara...
Citera
2010-03-17, 15:45
Medlem
Bananas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LerzaAnne
Fett nice första avsnitt, skulle dock lugnt valt Mats som ensam samarbetspartner i slutet där...

Varför?
Citera
2010-03-17, 19:43
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bzo
Var glad att vi sluppit kärringen från förra säsongen istället. Det var ju en som satt och letade dåliga anledningar för att inte investera pga hon inte hade några pengar att investera/var snål och var riktigt störande. Den nya har väl efter första avsnittet investerat mer än hon gjorde hela första säsongen (ok kanske inte riktigt, men nästan). Får väl hoppas att hon inte bränt alla pengar hon hade i första avsnittet nu bara...
Jag tyckte hon gjorde bra investering av pengarna. Rent spontant. Men hon verkar inte vara mycket att hänga i gran annars..

Men vad vet vi om na? Hur mycket pengar har hon. Känns som att hon inte verkar ha så mycket i pungen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in