Citat:
Ursprungligen postat av Dr.House
Helt ok! Imponerad av den sista uppfinningen med blocken, precis som det ska vara, enkelt och fyller ett behov.
Den där leksaken var dock ren smörja, "vi räknar lågt med var 20:e person mellan 18-59 år"?

Han kan inte ha gjort sin hemläxa.
Ja, honor med diverse spel som ska säljas för skitmycket pengar och inte kostnar något att tillverka och som dom vill ha hur mycket kapital som helst för, är knappast första gången vi ser i den här serien...
Dom verkar dock ha ganska mycket skräp i den här säsongen också. 2 bra grejer igår och en hel del skräp.
Vissa verkar ju inte ha alla clownerna i cockpit (e-handelsmatsmänniskan, etc.) och vissa undrar man vad dom ens ska ha kapital till (väsktillverkaren, är väl bara att börja sy i källaren och kränga till hästbutiker, och sen när hon lyckas sälja någorlunda kvantitet, hitta ett företag i Polen eller nåt som tillverkar liknande väskor och är intresserade av att ta ordern).
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Douglas var helt ok.
Bruden var sanslöst störande. Vilken bitch!
Som förra säsongen så är det Hagströmer och Mats som gör hela programmet.
Jag tyckte han verkade helt OK. Hondjuret är dock lika uselt som det förre. Är väl av rent diskrimineringstekniska skäl som dom insisterar på en hona bland drakarna.