2009-07-01, 21:40
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uaind
Jag fattar inte... de 1.2 miljonerna var väl investeringen i bolaget? Hon har väl inte tjänat en krona än?

Precis..

Jag tror inte de där säljer så bra som produkt utan det bygger på att de går att sälja in till tillverkare som lägger med dem när man köper skjortor. Får man inte avtal med dessa lär det ju floppa hårt. Därför lär drakarnas kontaktnät och egna textilföretag vara värt betydligt mer än själva investeringen.
Citera
2009-07-02, 20:38
Medlem
Corwoods avatar
Det var inte lite kåt man blev på pinglan med knapparna.

Satan i gatan sicken grann tös.
Citera
2009-07-02, 20:56
Medlem
Corwoods avatar
Övriga reflektioner:

1. Von Platen må vara hur anstastlig som helst, jag skulle ändå gladeligen mosa på henne i tvåan tills hennes gubbe kommer hem och gömma mig i garderoben och dra en ronk i hennes vinterkappa.

2. Ebba Blitz är inte ryssful hon heller, men hennes berättarröst ser jag som ett rent hån mot tittarna. Varför förklara i detalj det vi precis sett och hört som om vi vore efterblivna femåringar?

3. Nån som vet hur det gått för herren med vajerlåset? Har jobbat inom räddningstjänsten och måste säga att hans produkt såg minst sagt fantastisk ut.
Citera
2009-07-02, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corwood
2. Ebba Blitz är inte ryssful hon heller, men hennes berättarröst ser jag som ett rent hån mot tittarna. Varför förklara i detalj det vi precis sett och hört som om vi vore efterblivna femåringar?

Det kan jag hålla med om. Det är det enda jag riktigt "stört" mig på i programet.

Eller finns det dem som inte hänger med annars?

P.S Japp Ebba är riktigt snygg Och rik, en trevlig kombination
Senast redigerad av JAE 2009-07-02 kl. 21:24.
Citera
2009-07-02, 21:50
Medlem
Qjts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Det kan jag hålla med om. Det är det enda jag riktigt "stört" mig på i programet.

Eller finns det dem som inte hänger med annars?

P.S Japp Ebba är riktigt snygg :yes: Och rik, en trevlig kombination
Vad har hon blivit rik på? Att vara programledare?
Citera
2009-07-02, 22:14
Medlem
Corwoods avatar
Hon gifte sig väl med nån rik jävel?
Citera
2009-07-02, 22:52
Medlem
Huvudmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qjt
Vad har hon blivit rik på? Att vara programledare?

Hur blir en kvinna rik?
Citera
2009-07-02, 23:05
Medlem
futchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huvudmannen
Hur blir en kvinna rik?
Om de är bra på att laga mat, diska och tvätta har de större möjlighet att gifta sig men någon rik snubbe
Citera
2009-07-03, 08:49
Medlem
Citat:
Hon gifte sig väl med nån rik jävel?

Fredrik Lövstedt. Rik på bla björn borg aktier. 2007 drog han in 55 miljoner på att sälja lite av sina aktier.
Bodde väl i Schweiz ett tag också, vet inte om han bor kvar, Ebba bor väl på strandvägen ivf.
Citera
2009-07-04, 01:17
Bannlyst
Är det inte riskabelt att visa upp sin uppfinning i TV om drakarna inte är intresserade av andra själ än att dom tror på produkten? Andra kanske snor idén?

Har ni några ungefärlig lista på hur mycket drakarna är goda för? Alla klagar ju på Gunilla och att hon är fattig.

Mats är lite sexig.

Jönsonligan var för himla rolig.
Senast redigerad av Manhattan 2009-07-04 kl. 01:21.
Citera
2009-07-04, 21:30
Medlem
Jelloblimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Är det inte riskabelt att visa upp sin uppfinning i TV om drakarna inte är intresserade av andra själ än att dom tror på produkten? Andra kanske snor idén?

(...)
Programmet spelades in för ett halvår sen (tror det var 6mån), och det är därför Drakarna frågar om det är mönsterskyddat eller patenterat. Fast det var ju en kille som inte ville berätta något förrän efter en investering, han fick gå därifrån tomhänt
Men annars ute i den riktiga världen så finns det avtal med tystnadsplikt för sådana här möten.
Citera
2009-07-05, 01:17
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Övriga reflektioner:

1. Von Platen må vara hur anstastlig som helst, jag skulle ändå gladeligen mosa på henne i tvåan tills hennes gubbe kommer hem och gömma mig i garderoben och dra en ronk i hennes vinterkappa.

3. Nån som vet hur det gått för herren med vajerlåset? Har jobbat inom räddningstjänsten och måste säga att hans produkt såg minst sagt fantastisk ut.

Ja, fy fan vad irriterande. Dock exakt likadant i original-förlagan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in