2009-05-21, 22:31
Medlem
Jan Erik Rovas Gasdämpare var nog den bästa inovation som vart med i detta program, finns mer att läsa på http://www.asa-suspension.com/. Hoppas han lyckas väl.
Citera
2009-05-21, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Usch så pinsamt att se Vilhelmina von Wachtmeister! Sitter och vrider mig i soffan. Måste nästan byta kanal för första gången i Draknästets historia.

Bara klädvalet sänkte henne direkt. Tror Sven Hagströmmer skiter rätt hårt i hennes tuttar.
Citera
2009-05-21, 22:47
Medlem
Falcãos avatar
Vilhelmina Wachtmeister!
Citera
2009-05-21, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glidarn
Jan Erik Rovas Gasdämpare var nog den bästa inovation som vart med i detta program, finns mer att läsa på http://www.asa-suspension.com/. Hoppas han lyckas väl.
Tur att det finns sådana människor. Behöver vi mera av i Sverige.
Citera
2009-05-21, 23:00
Medlem
100apor.ses avatar
Vilhelmina Wachtmeister

vill jag ha som statsminister!
Citera
2009-05-21, 23:10
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Vem är denna Vilhelmina Wachtmeister? Är hon släkt med Ian? Vad gjorde hon egentligen i programmet.
Citera
2009-05-21, 23:36
Medlem
Bara Sven och Mats som har mycket pengar. Därför bara dem som var intresserade när det var dags för en lite dyrare investering.
Ljubo och Gunilla är relativt fattiga och hittar på dumma undanflykter.
Herr Båge har en del vettigt att säga och resonerar bra många gånger, har dock inte samma storlek av kapital som Sven och Mats vilket jag tror hindrar honom. Sen va fan "har inte tid" varför ställa upp i ett sådant här program då? det går ju ut på attt investera och lägga tid på att hjälpa andra med deras affärsideer

Alla har väl dock gjort någon investering.

Fröken Wachtmeister är inte värd att kommentera.
Citera
2009-05-21, 23:41
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Sen va fan "har inte tid" varför ställa upp i ett sådant här program då? det går ju ut på attt investera och lägga tid på att hjälpa andra med deras affärsideer

Nja, de ska ju investera och komma med råd och hjälpa till med kontakter, de ska knappast kasta sig in i projekten och vara med och driva företagen.
Citera
2009-05-21, 23:42
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glidarn

Bara jag som tyckte det var helt sanslöst att de första tre drakarna backade ur? Här kommer det i särklass bästa projektet i programmets historia (inräknat BBC!) och de backar ur för att de inte gått KTH...

Pinsamma drakar!
Citera
2009-05-21, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Nja, de ska ju investera och komma med råd och hjälpa till med kontakter, de ska knappast kasta sig in i projekten och vara med och driva företagen.

nej jag har inte sagt att de ska driva företagen heller. Men man ska lägga tid på det(det gör man hur man än engagerar sig), och då är "jag har inte tid" ett lite konstigt argument för att stå utanför.
Citera
2009-05-21, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Bara jag som tyckte det var helt sanslöst att de första tre drakarna backade ur? Här kommer det i särklass bästa projektet i programmets historia (inräknat BBC!) och de backar ur för att de inte gått KTH...

Pinsamma drakar!

De har inga pengar, Ljuba tex, delägare i pölsemannen
Senast redigerad av JAE 2009-05-21 kl. 23:48.
Citera
2009-05-21, 23:51
Bannlyst
Intressant program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här