2010-04-26, 12:02
Medlem
Monsterpers avatar
Druckit Harboe en gång. Smakade som om den var utblandad med motorolja.

Har hört av polare att björnebryg ska vara budgetharboe, men den har jag aldrig smakat.
Citera
2010-05-08, 12:58
Medlem
MumsMysans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerra
"Gorilla" smakar fördjävligt, ungefär som T-Röd luktar.
Doja är fan godare än vissa jävla sk fina viner
Citera
2010-05-10, 00:54
Medlem
Angus-Scrimms avatar
Den vidrigaste ölen enligt mig är Crocodile
Citera
2010-05-10, 01:02
Medlem
Elak trollkarls avatar
Christian Firtal, Slots Guld, Harboe och... Leffe Blonde. Den sistnämnda förmådde jag inte ens att dricka upp, utan fick hälla ut den. Inte min typ av öl, alls.
Citera
2010-05-10, 08:32
Medlem
dasbandits avatar
slots guld och danish gold. Båda två är inte öl enligt mig då de smakar som vatten,Smakämnen och sprit i en äcklig mix.
Citera
2010-05-10, 08:58
Medlem
LucNNs avatar
Jag smakade någon 10%vol øl på systemet den andra dan- fy fan vilken skitøl! Det var en lager øl på 50cl burk (kommer inte i håg namnet, men ska researcha det- den fortjäner negativ pr).

Jag köpte två, drog hem till en kompis, och placerade mig i solen. Min kompis hämtade ett stort glas till mig (som den fitta han är (ja, vet du blir ledsen nu, men så är det DwyDwy!)), och jag häldte den kroppsvarma gula vätskan up. Det skummade något så förfärdeligt, eller, under vanliga omständigheter skulle det ha varit skönt, men denna øls skum smakade av kloakslam.
När sedan den första klunk öl anlände i munhålan, insåg jag att smaken inte påminnade om öl, utan björnkiss. Jag fick i mig iallt tre klunker, sedan fick gräsmattan resten.

Och en annan dålig öl är Spendrups. Tråkig, fesen öl, men flytande guld i förhållande till den äckliga burk med kiss som omnämds innan!
Citera
2010-05-10, 08:59
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasbandit
smakar som vatten,Smakämnen och sprit i en äcklig mix.

Sounds like beer to me !
Citera
2010-05-10, 12:36
Medlem
MrVisstos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elak trollkarl
Christian Firtal, Slots Guld, Harboe och... Leffe Blonde. Den sistnämnda förmådde jag inte ens att dricka upp, utan fick hälla ut den. Inte min typ av öl, alls.

Leffe har jag råkat ut för någon gång också och kan informera om att jag tycker den är skitvidrig! Den luktar som fotsvett och smakar getpiss.

Har hemska minnen av bordershop-ölet hansa också. Den var tappad på någon form av stålburk och var totaläcklig! Metallig urinoarkake-smak på den!

Den absolut äckligaste ölen jag vet är gröna slotts. Den är så jävla äcklig att jag får kväljningar bara jag tänker på den där jävla jästsmaken! Kan inte förstå att folk åker 100-tals mil för att betala pengar för detta kloakvatten!?!

EDIT: Bubblare är sofiero. Smakar som timotej och prästkrage samt orm och vessla!

Bästa ölen är Nils-Oscars kalasöl, Guinness och Hoegaarden. Får inte glömma pålitliga Grafenwalder 3,5 heller...
Senast redigerad av MrVissto 2010-05-10 kl. 12:45.
Citera
2010-05-10, 17:52
Medlem
dasbandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Sounds like beer to me !

Nja smaka och avgör saken efteråt
Citera
2010-05-10, 17:55
Medlem
Mikegbgs avatar
Gamla Svarta Björn och fulölen danish gold.
Citera
2010-05-10, 21:43
Avslutad
Kung är ju fruktansvärt äckligt
Citera
2010-05-10, 21:45
Bannlyst
Drack en Stockholmsöl en gång... kommer aldrig hända igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in