Nu lämnar jag topic lite men drack en öl upprepade dagar i Kambodja som var rätt äcklig förvisso men det mest påfallande var att den totalt fuckade up magen på de och de mina när vi drack den. Värre skitbakfyllor finns inte än på den där skumma ölen. Angkor är dess namn. Ye be warned.
Nils Oscars Rökporter smakar babianrövsvettsmarinerad elefanthängpung med lufttorkad apläpp i sås gjord på gotländsk åkersorkstalgkörtel och ett stänk av pissfitta. Fy fan.
Nils Oscars Rökporter smakar babianrövsvettsmarinerad elefanthängpung med lufttorkad apläpp i sås gjord på gotländsk åkersorkstalgkörtel och ett stänk av pissfitta. Fy fan.
Är du säker på att du inte fått i en skvätt Sofiero i glaset? NO rökporter är nämligen en riktigt god öl.
En riktigt god öl i mitt tycke. får nog testa babianrövsvettsmarinerad elefanthängpung med lufttorkad apläpp i sås gjord på gotländsk åkersorkstalgkörtel och ett stänk av pissfitta då jag stöter på det.
Jag har inte orkat läsa igenom hela tråden för att se vad de flesta har svarat, men det är ju ren skandal om inte Sofiero och Slots Guld finns med bland de flesta svaren.
Inte riktigt till ämnet, men såg en "bananöl" på bolaget idag. Någon som smakat? Känns rent spontant som att den skulle kunna kvalificera in i den här listan.
Inte riktigt till ämnet, men såg en "bananöl" på bolaget idag. Någon som smakat? Känns rent spontant som att den skulle kunna kvalificera in i den här listan.
Wells Banana? Inte genomäcklig, men den smakar syntetisk skumbanan. Trots det så dricker jag hellre den än Sofiero, Norrlands och liknande kräkmedel.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!