2010-04-02, 20:38
Medlem
AllarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kariminell
Corona får mig att spy, usch fy helvete!

Jag tycker den är ok utan lime, men med lime som man nästan alltid får tycker jag den smakar loka.
Citera
2010-04-02, 21:49
Medlem
fritjofkonkass avatar
Crocodile smakar inget vidare, det gör däremot Carnegie Porter eller vad fan den heter.
Citera
2010-04-02, 21:59
Medlem
Boglas avatar
Jag tycker Staropramen är en grymt överskattad spyluktande skitöl, som enbart blir hipp för att den är... *trumvirvel*... TJECKISK. Fyfan så löjligt.
Citera
2010-04-03, 00:32
Medlem
shitfaceds avatar
ELK Brew eller vad de heter. Fi ve och jävla fasa vad vidriga de är. Köpte några pga häftig flaska, men innehållet är något liknande piss med massa alkohol och finkel
Citera
2010-04-03, 00:50
Medlem
dgnrrds avatar
Den där danska jävla Harboe, vilket jävla rävgift! Smakar inte ens ok om den är iskall.. sen är ju en pissljummen "dagen efter"-sofiero på festival en riktig utmaning att få ner.
Citera
2010-04-03, 11:05
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllarN
Jag tycker den är ok utan lime, men med lime som man nästan alltid får tycker jag den smakar loka.

Saken är.. alltså man ska egentligen inte dricka öl med något annat, som med lime eller ett jävla paraply i glaset, om du förstår hur jag menar?
Det är därför Corona är en så bögig öl & smakar så hård skit
Citera
2010-04-03, 12:01
Medlem
QOTSAs avatar
Äh är inget fel på Corona, riktigt gott dagen efter eller till grillmat.

Den äckligaste ölen jag druckit är Leffe, den var vidrig...
Citera
2010-04-03, 12:06
Medlem
Persones avatar
Rougue-Imperial stout. Svinäcklig.
Däremot var Rougue Imperial Indian pale ale mycket bra.
Senast redigerad av Persone 2010-04-03 kl. 12:10.
Citera
2010-04-03, 12:14
Medlem
nucces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitfaced
ELK Brew eller vad de heter. Fi ve och jävla fasa vad vidriga de är. Köpte några pga häftig flaska, men innehållet är något liknande piss med massa alkohol och finkel

Haha.. En polare till mig köper dom då han vet att ingen snor av hans öl när han är på fest..
Dessutom vill han inte ha dom kylda utan dricker dom rumstempererade för att det ger mer "festival" känsla.. En tokig jävel bör jag knappast nämna att det är..
Citera
2010-04-03, 13:53
Medlem
Dprests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogla
Jag tycker Staropramen är en grymt överskattad spyluktande skitöl, som enbart blir hipp för att den är... *trumvirvel*... TJECKISK. Fyfan så löjligt.

Nog för att Staropramen är extremt överskattad och ja, äcklig men äckligast är den nog inte.

Sofiero/Falcon Export. Motivering för att Sofiero skulle vara den äckligaste ölen tycker jag känns något överflödig eftersom smaken i sig är intetsägande och påminner om toalettvatten med såpa. Förstår inte hur man är funtad om man skulle få för sig att betala en krona för skiten. Jag skulle inte ens ta betalt för att dricka Sofiero.

Falcon Export är i sig kanske inte så extremt vämjande som jag upplever den men i min mun smakar det som någon redan druckit och pissat ur sig skiten. Detta främst pga. jag jobbat mycket på en restaurang där jag konsumerat extremt mycket Falcon Export eftersom det är fatölen som serveras och således är gratis för anställda.
Citera
2010-04-03, 14:24
Medlem
Storsnusarns avatar
Danish Gold är inte god alls. Som ung och dum fanns denna tillgänglig ganska ofta och inte hade man tid att kyla den heller när man skulle ut och ränna, så det blev ljummen

Jag drack en Fosters 4,5% häromdagen, vad är meningen med den? Helt smaklös ju
Citera
2010-04-03, 14:28
Medlem
KingKanes avatar
Slotts guld är bra äcklig, smakar typ järn.. blir att tänka på näsblod varje gång jag dricker den. Att folk skulle ha så mycket emot Corona är konstigt, tycker det är en god öl att njuta på sommaren tillsammans med en grillad köttbit. Inget man dricker sig full på kanske, men äcklig är den ju knappast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in