Kopparbergs 10 procentiga drack jag på nån fest nån gång när jag var strax över 20. Vet inte om dom finns längre men dom var fruktansvärda. Tanken på att ta en ljummen sådan öl som en återställare när man vaknar på morronen gör mig fysiskt illamående.
Den överlägstet äckligaste ölen jag smakat (jag drack inte upp den) var H.C Andersen 10.0%
Att de får kalla det öl är en gåta? Finns iaf att köpa i Köpenhamn men bara i matbutiker motsvarande, pubarna köper inte in den av en anledning antar jag
ja jag håller med dig småland smakar beskt å helvete, fyfan, tacka vet jag billiga fagerhult fast all öl e nästan bäsk, coca cola smakar ju 1000ggr bättre än öl, den är iaf söt och god, öl smakar skit men de e gott ändå, speciellt fyllan!
loggade in här nu efter snart 5år, kommer inte ihåg jag skrev detta men känner igen att de e jag som skrev det, haha nostalgi ju :P
Vilken öl tycker ni smakar sämst? Själv tycker jag Hansa 5.0 är äckligast, efter 3-4 öl så känns det som man skall spy efter varje klunk man tar av dem!
Hansa Rostock är nog den vidrigaste ölen som finns, om ni druckit den känns allt annat ljuvligt!