• 1
  • 2
2008-10-01, 15:33
Bannlyst
Tjenixen

Då vart det tänkt att Scommessa skulle börja spela lite regelbunden poker. Dock söker jag en poker hemsida där man spelar med låtsas pengar ! Och Ja..jag vet..ni tror att detta är en tråd precis som hundra andra som skapas och jag vet att på Everest Poker & Pokerstars kan man spela med låtsas pengar

Det jag då undrar är på vilken site kan man få betalt för sina låtsas pengar , liksom låt oss säga att jag kommer upp i $ 10 000 i låssas pengar , vilken site kan man då byta in dem mot en viss summa Riktiga Dollar ?

Är väldigt dålig på att förklara , skriv gärna ska jag förklara bättre

Hoppas någon där ute i Cyber rymden vet någon hemsida på det här iallafall

MVH

// €mil Scommessa
Citera
2008-10-01, 15:54
Medlem
gTab2s avatar
Ingenstans. Det närmaste du kan komma är att spela freerolls.
Citera
2008-10-01, 15:58
Medlem
Midsommaraftons avatar
Grattis till 500 inlägg.
Som sagt så finns det ej, spela freerolls.
Citera
2008-10-01, 16:30
Medlem
Läskigs avatar
Och vars skulle pengarna komma ifrån, någon mystisk miljardär som gillar att skänka bort pengar till snåla pokerspelare? en sån sida skulle nog inte ens gå finansiera med väldigt stora reklamintäkter...
Citera
2008-10-01, 17:24
Medlem
Apelsinens avatar
Vet en del som har sålt play-money på pokerstars, men då är det antagligen totalt sjuka mängder och jävligt kasst betalt. Men go for it!
Citera
2008-10-01, 17:29
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackAssassin
Tjenixen

Då vart det tänkt att Scommessa skulle börja spela lite regelbunden poker. Dock söker jag en poker hemsida där man spelar med låtsas pengar ! Och Ja..jag vet..ni tror att detta är en tråd precis som hundra andra som skapas och jag vet att på Everest Poker & Pokerstars kan man spela med låtsas pengar

Det jag då undrar är på vilken site kan man få betalt för sina låtsas pengar , liksom låt oss säga att jag kommer upp i $ 10 000 i låssas pengar , vilken site kan man då byta in dem mot en viss summa Riktiga Dollar ?

Är väldigt dålig på att förklara , skriv gärna ska jag förklara bättre

Hoppas någon där ute i Cyber rymden vet någon hemsida på det här iallafall

MVH

// €mil Scommessa

Lär dig stava, och varför skulle någon betala mer än 50 öre för värdelösa play money?
Citera
2008-10-01, 17:40
Medlem
Hur går det med bloggen?
HTTP://SCOMMESSA.BLOGGSPACE.SE

OT:
Kan man inte vinna sit and go turneringar på Pokerstars för att sedan gå vidare i turneringen. Och tillslut spela om real money i vinst? Efter några omgångar dvs.. Eller så har jag bara inbillat mig lite
Senast redigerad av jahnsick 2008-10-01 kl. 17:43.
Citera
2008-10-01, 19:20
Medlem
Det som OP nämner har faktiskt funnits. Vet tyvärr ingen sajt som erbjuder det nu.
Citera
2008-10-01, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jahnsick
Hur går det med bloggen?
HTTP://SCOMMESSA.BLOGGSPACE.SE

OT:
Kan man inte vinna sit and go turneringar på Pokerstars för att sedan gå vidare i turneringen. Och tillslut spela om real money i vinst? Efter några omgångar dvs.. Eller så har jag bara inbillat mig lite

Hm , ja det med pokerstars låter intressant . Ska kolla upp det Bloggen däremot la jag dock ner. Ingen som läste enligt statistiken, känns en smula meningslöst att bedriva blogg då. Kan lika gärna sitta med mitt Kollegieblock och skriva ner, tyvärr är det så .

Citat:
Ursprungligen postat av Jossegirl94

Det som OP nämner har faktiskt funnits. Vet tyvärr ingen sajt som erbjuder det nu.

Äntligen någon som förstod vad jag menade och kunde svara mig någorlunda vettigt. Stort Tack !

Och till dig _Jago_ ( eller vem det nu än var som klagade på min StAvNiNg :

Jag läste Svenska C med kvalifikationer. Visserligen stavar jag förj-vla dåligt, men det beror på att jag stora delar av min tid tillbringar jag på Internet,MSN etc. Och Internet-Svenskan är annorlunda ifrån talsvenskan.

MVH

€mil Scommessa
Citera
2008-10-01, 22:24
Moderator
easy_dans avatar
Men varför alla särskrivningar o versaler då? det är både "korrekt" felaktigt o på nätet ansett som väldigt ofint. Dessutom är stavfel inte knytet till "internetspråk" på ngt sätt.

Mer intressant varför du söker en sida där play money kan växlas in till pengar, varför inte bara sätta in pengar direkt?
Citera
2008-10-02, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Och vars skulle pengarna komma ifrån, någon mystisk miljardär som gillar att skänka bort pengar till snåla pokerspelare? en sån sida skulle nog inte ens gå finansiera med väldigt stora reklamintäkter...

Finansieras givetvis på samma sätt som freerolls, inte för svårt att räkna ut eller?

OnT: Vet ej om det finns nu, men för ett par år sen så hade absolutepoker något liknande, typ $50 för 10m.
Citera
2008-10-03, 00:39
Medlem
Ond Kesos avatar
Du kan både köpa och sälja dina playmoney på pokerstars.
Men det handlar som sagt om rätt stora mängder. Du kanske får $5 för 10 mille playmoney, eller liknande. Jag vet verkligen inte hur mycket du får.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in