2008-09-30, 21:28
Medlem
scarybuus avatar
Det som brukar betraktas som nätverksgränssnittet i en client i ett Client/server-nätverk är..

Skärmen?
Nätverkskortet?
Internet Explorer?
Tangentbordet?

Är lite kon fundersam över vilket svaret är på denna fråga, någon som med säkerhet vet svaret?
Citera
2008-09-30, 21:36
Medlem
inkoppling

Koppla in entaxen med woffern så kommer det att lösa sig, alternativt koppla maskerinten ihop med fortesen kan funka det med..
Citera
2008-09-30, 21:40
Medlem
scarybuus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av struten.
Koppla in entaxen med woffern så kommer det att lösa sig, alternativt koppla maskerinten ihop med fortesen kan funka det med..

Hmm söker ett lite met konkret svar, alltså vilket av alternativen passar bäst ?
Citera
2008-09-30, 21:43
Medlem
FroXies avatar
Jag röstar för chassilådan!

google?
Citera
2008-09-30, 21:58
Medlem
Tangentbordet, så klart.

För annars kan de inte se på andra sidan vad man har skrivit, och då är det ju inte längre ett nätverksgränssnitt.

Beror ju som tidigare har nämnts också om entaxen har multifierats mot modermodemet för att GUI-on-Demand ska funka mot IP-adressen, men det kanske inte behövs redovisas i frågeställningen.
Citera
2008-09-30, 22:10
Medlem
scarybuus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinistermorgon
Tangentbordet, så klart.

För annars kan de inte se på andra sidan vad man har skrivit, och då är det ju inte längre ett nätverksgränssnitt.

Beror ju som tidigare har nämnts också om entaxen har multifierats mot modermodemet för att GUI-on-Demand ska funka mot IP-adressen, men det kanske inte behövs redovisas i frågeställningen.

Tack, någon som har någon invändning på det här svaret? Om det nu är det rätta så tackar jag dig
Citera
2008-09-30, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scarybuu
Det som brukar betraktas som nätverksgränssnittet i en client i ett Client/server-nätverk är..

Skärmen?
Nätverkskortet?
Internet Explorer?
Tangentbordet?

Är lite kon fundersam över vilket svaret är på denna fråga, någon som med säkerhet vet svaret?
Jadå... nog vet vi svaret... men eftersom du vill att någon annan ska göra dina läxor så tänker vi faktiskt inte hjälpa dig alls som du har märkt på dom andra svaren...

Har du problem med OSI-modellen??? :-)

Läxhjälp tycker vi om...

Jag satsar på att det är nåt fel på lager 8 här... lager 8 ska definitivt interface'a med Google tycker jag...
Senast redigerad av Thiesen 2008-09-30 kl. 22:25.
Citera
2008-09-30, 22:53
Medlem
Dust0rs avatar
Vad var det som var så bråttom med detta?
Var snäll och upplys mej.
Citera
2008-10-01, 07:30
Medlem
luddekluddes avatar
det luktar datorkunskapsprov
Citera
2008-10-01, 08:56
Medlem
Ett ganska lätt prov också..

Svaret är ju givet eftersom det i stort sett är samma ord som i frågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in