2008-09-29, 19:12
Medlem
Som rubrikern lyder s kan jag bara se 3sec av alla klipp. Av de 3sec r det inget ljud och det gller alla klipp p alla sajter. Snlla hjlp.
Citera
2008-09-29, 21:10
Medlem
Du kunde ju beskrivit problemet lite bttre, men jag gissar p att syftar p tex youtube etc?
Min gissning r att det r flash som strular fr dig, skulle nstan vga gissa att du ven kr vista?
Citera
2008-09-29, 21:24
Medlem
jag kr inte vista. Men kom p att problemen uppstod nr jag uppdaterade firefox. Mste vara ngot strul dr
Citera
2008-09-29, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klas.malmgren
jag kr inte vista. Men kom p att problemen uppstod nr jag uppdaterade firefox. Mste vara ngot strul dr

Yes, hade samma problem ocks. Du kr vl med FF3 d antar jag? Bara installera om flash s tror jag det kommer lsa sig.
Ladda ner flash uninstaller ocks s du fr bort gammal flash skit frn burken innan du installerar ny.
Citera
2008-09-29, 21:44
Medlem
mightywarriors avatar
Fr mig gick det att disable Flash i Add-ons menyn, starta om och sedan enable igen.
Citera
2008-09-29, 22:39
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Jag har ibland haft samma problem. Det har ofta varit d jag har haft mnga flik uppe. Mitt problem har allts varit nr minnes-anvndningen har varit hg. Har ofta inte fungerat frrn man har startat om firefox. Ska dock testa tipsen som skrivits fre
Citera
2008-09-30, 14:19
Medlem
Har samma problem, hnder lite d och d, mste starta om firefox s fungerar det igen, men rtt drygt
Citera
2008-09-30, 14:30
Medlem
Armons avatar
Jag har haft samma problem. Jag "lste" det genom att titta p klippen i IE istllet.
Citera
2008-09-30, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ninjaphp
Har samma problem, hnder lite d och d, mste starta om firefox s fungerar det igen, men rtt drygt

Jepp, exakt samma fr mig, fast det r i 2 sek och sen inge ljud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in