2001-09-19, 21:32
kan man köpa ett körkort..ja jag menar utan att behöva anlägga prov och uppkörning
osv
Citera
2001-09-19, 22:07
Medlem
KÖPA KÖRKORT

Absolut, det är bara att hosta upp tillräckligt med pengar..... dvs tillräckligt för att besiktningsmannen inte ska behöva jobba mer...... för sparken lär han få.
Citera
2001-09-20, 09:16
Medlem
KÖPA KÖRKORT

Eller, så kan man åka till ett sydligare EU-land, typ Portugal eller Grekland, där lönerna är ruskigt låga.
Citera
2001-09-20, 09:33
Medlem
KÖPA KÖRKORT

spanien typ 300kr de får du åka på i ett år här i sverige då
Citera
2001-09-20, 12:50
äldre konto (old)
Ej medlem
KÖPA KÖRKORT

Åk till Gibraltar och fixa körkort, du kan också passa på och skriva dig där så slipper du betala svensk skatt.
Citera
2001-09-20, 21:21
KÖPA KÖRKORT

STÄNDIGT dessa jävla missfoster som inte klarar de simpla prov vägverket kräver av dem! utan utbildning SKA NI FAN INTE HA NÅGOT KÖRKORT! det handlar om inte annat om respekt för andra människor - som helst inte vill bli offer för de trafikolyckor ni oundvikligen orsakar.
Citera
2001-09-22, 00:21
Medlem
KÖPA KÖRKORT

din fega kuk!
får jag inte göra som jag behagar eller måste ngt pubertalt gravt skadat oralt stört människoväsen försöka förhindra och vilja begränsa mig och andra i vår framfart. ska vi inte heller få välja färg på vår egen bil eller tandborste?
JAG SER ATT DU FÖRMODLIGEN ALDRIG BLEV VALD TILL ORDNINGSMAN I SKOLAN OCH IDAG JOBBAR SOM DÖRRVAKT ELLER PÅ FÖRETAGET SECURITAS.
det största behag en sådan som du möjligen kan få ut av ditt ruttna liv är att ständigt sträva efter att få ner oss andra på din låga nivå. dö i ofrid,
Citera
2001-09-22, 04:32
KÖPA KÖRKORT

Hmm... Sofia !

Vilket inlägg är det du kommenterar ?
Citera
2001-09-22, 19:19
Medlem
KÖPA KÖRKORT

e, alla körkort tagna inom EU är giltiga på obegränsad tid inom alla andra EU-länder. Altså, kortet kan ju gå ut och så, men dess giltighet påverkas inte alls av att du är i ett annat EU-land.
Citera
2001-09-28, 11:50
Medlem
KÖPA KÖRKORT

Om man inte får ta körkort här i Sverige för att man tex. har åkt dit för olovlig körning.
kan man då utan problem ta ett körkort där nere och sedan få behålla det här när man blir stoppad av en polis som känner igen en för att man har kört olovligt tidigare?(I så fall skulle jag vilja se hans min=)

En annan sak som jag funderade på var att olika länder har ju olika trafiklagar(kommer bl.a. ihåg att vissa personer som var med i racet genom Sverige för något halvår sedan fick tillbaka sina körkort när de kom till sitt hemland) så kan det vara möjligt att man skulle kunna få tillbaka det om man kört för fort?

Det har talats lite om lite olika sydeuroperiska länder, men går det egentligen säga vilket land som är bäst?
Citera
2001-10-03, 22:45
Medlem
KÖPA KÖRKORT

Ingen som vet något mera??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in