Jag vill ha tips p utbildningar inom teknik/ingenjr/design/industri m.fl. med s bred utgng som mjligt, vill ha ppna drrar fr mycket och som leder till jobb utomlands s smningom...ev. i Sverige ocks..?
r trtt p att knega inom fordonsindustrin/industrin hr i Sverige har gjort de nu i 2 r snart 3r, till och frn.
Sker fr tillfllet jobb/utbildningar VT09, HT09....?
r lite frvirrad just nu, vet inte riktigt vilken utbildning ja ska vlja, har varit inne lite p olika ingenjrs utbildningar men r osker som fan om jag ska ge mig in p de...?
Alla svar r vlkomna...
Senast redigerad av nr.one 2008-09-29 kl. 15:07.
Har tyvrr inga tips och har sett vldigt f tips i den hr frgan. Det enda tipset jag snappat r ingenjr, i ngon vldigt avlgsen trd fr lnge sedan. Det lr behvas. Ett indirekt tips r att ta ngonting som finns i ungefr samma form p de flesta hll utomlands, men dr kvalitn kan anses vara bttre i Sverige. Blir lkare d.
Det vore kul om TS kunde uppdatera och bertta vad han eller hon valde till slut.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!