2008-09-29, 13:47
Medlem
Hej, jag har flera olika iTunes-bibliotek och undrar hur man gör när man ska synka iPoden? Alltså, det måste väl finnas något sätt att ha alla sina bibliotek i iPoden och sedan välja, typ som när man håller in shift när man startar upp iTunes.
Vore underbart om någon vet.
Citera
2008-09-29, 15:30
Medlem
werss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roswell
Hej, jag har flera olika iTunes-bibliotek och undrar hur man gör när man ska synka iPoden? Alltså, det måste väl finnas något sätt att ha alla sina bibliotek i iPoden och sedan välja, typ som när man håller in shift när man startar upp iTunes.
Vore underbart om någon vet.

Itunes fuckar upp din I-pod, Jag har aldrig ens installerat skiten.. använd nån annan manager utan itunes "biblotek"-crap .. te.x Anapod explorer.
Citera
2008-10-01, 00:29
Medlem
gillar inte heller itunes men har inte hittat något annat program som fixar det jag vill, har kollat screenshots på anapod och det verkar inte heller ha det.
grejen är att jag vill dela upp min musiksamling eftersom jag har så jävla mycket, det känns ohanterligt att ha ett bibliotek med 12000 låtar... finns det något alternativ eller är det möjligt att dela upp samlingen mellan olika spelare typ?
och som sagt är ju också problemet att jag antar att man bara synka ipod med en spelare och då ändå inte få tillgången till den sortens gruppering?
Senast redigerad av roswell 2008-10-01 kl. 00:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in