2008-09-28, 21:22
Bannlyst
Hej, som rubriken säger, min kompis säger att man inte kan blanda lithionit med ämnet Psilocybin som finns i svamp och lsd. Är detta sant? han säger att det är en väldigt liten, men dock finns en chans att ens hjärta stoppar vid intag av Psilocybin.

Tack i förhand
Citera
2008-09-28, 21:32
Medlem
LSD innehåller inte Psilocybin. LSD är en egen molekyl.

Psilocybin är en av de aktiva substanserna i magiska svampar.

Jag vet inte hur litium och LSD eller Psilocybin interagerar men jag tror inte hjärtat stannar.

Litium verkar fungera dåligt med ganska många substanser så du bör nog avstå från allt i knarkväg alternativt få reda på precis hur det interagerar med just den drog du funderar på att använda. Var den infon finns (om den ens finns) vet jag inte.
Citera
2008-09-28, 22:35
Medlem
Eftersom en LSD dos är extremt liten så har jag svårt att se någon fysisk skada överhuvudtaget. Varken med lithion eller utan, men jag kan ha fel. Psylocybin är kanske inte helt omöjligt att det ska reagera knas med din medecin men jag har inget kunnande alls om lithion så jag lämnar över det
Citera
2008-09-28, 22:47
Medlem
Enligt Erowid ökar litium effekten av LSD:
Citat:
Ursprungligen postat av Erowid
LITHIUM:

(*alone* or *in combination with a tricyclic antidepressant*) -- increase in response to LSD or psilocybin.
Här är sidan: http://www.erowid.org/chemicals/maois/maois_info4.shtml
Citera
2008-09-29, 09:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luke the Duke
Eftersom en LSD dos är extremt liten så har jag svårt att se någon fysisk skada överhuvudtaget. Varken med lithion eller utan, men jag kan ha fel. Psylocybin är kanske inte helt omöjligt att det ska reagera knas med din medecin men jag har inget kunnande alls om lithion så jag lämnar över det
Bara för att någonting är i liten dos så behöver det inte vara ofarligt Man behöver ju bara "lite" cyanid för att döda någon

Men varför inte testa bara i värsta fall händer det ingenting och du har slösat bort lite pengar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in