Behöver öppna port 6112 för att kunna spela diablo 2 men det verkar omöjligt att hitta hur fan man gör det i detta pissprogram, som andra utväg tänkte jag stänga ner skiten men det verkar också helt omöjligt.
Så kan jag få tips om hur jag antingen öppnar en port eller stänger av programhelvetet.
Att det ska behöva vara så jävla svårt att spela ett jävla spel är ju otroligt.... Om nån bara berättar hur fan jag kan ta bort antivirusskiten så blir jag lycklig.
Nu har jag avinstallerat macafee, stäng av windowsbrandväggen men fungerar fortfarande inte, kan jag få lite bra tips på hur jag ska gå tillväga nu. går bort från datorn ett par timmar nu innan knytnäven åker genom skärmen. Så kommer tillbaka sen och hoppas på en lösning från nån som kan mer än mig.
om du inte löser det med mcafee så finns nod32! har kört nod32 tillsammans med windowsbrandväggen de senaste åren. har aldrig nånsin haft problem med det. GL
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!