Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-11-14, 20:01
Medlem
Fyfan vad tråkigt. Dom hann alltså med att ställa 5 jävla frågor??? Jag kollade en del förr men då har jag för mig att det åtminstone kom kanske 20 frågor?
Citera
2014-11-14, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittolin
Är det verkligen bara jag här som tycker att det hela kändes väldigt uppgjort? Jag är förbannad rent ut sagt. Inga normalt funtade människor skulle riskera att förlora 400 000 kr på magkänsla/uteslutningsmetod som går ut på att två namn inte passar p.g.a. att hästen skulle vara ett arabiskt fullblod, eller att det ena namnet inte passade för en vinnande häst. Hela sättet de reagerade och hade sig på tydde bara på dåligt skådespeleri. Mycket förbannad men samtidigt inte förvånad över TV4.
Alltså, frågan var ju svår i sig och var en äkta miljonfråga tycker jag. Men hade inte Pascalidou suttit i Heta soffan så hade nog vem som helst hoppat av. Reagerar mest över att frågan ställdes till henne av alla. Jag förundras dock av deras insats och vill inte ifrån dom något. Det enda som stör mig var deras ständiga tramsande.
Citera
2014-11-14, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zenken
Fyfan vad tråkigt. Dom hann alltså med att ställa 5 jävla frågor??? Jag kollade en del förr men då har jag för mig att det åtminstone kom kanske 20 frågor?
Du kan vara lyckligt lottad att du sluppit se Alexandras trams iaf. Jag undrar vad hon gått på asså.
Citera
2014-11-14, 20:30
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Är du seriös? Är man filmoman kan man den säkert men jag hade inte en suck på den. Men dom ville väl ha ett jämställt samhälle.

Nåja lite cred ska dom ha eftersom tjejer kanske inte tycker att gudfadern är så bra.. Deras uteslutningsmetod fungerade bevisligen, minus åt gåbben de ringde däremot.
Citera
2014-11-14, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quipu
Nåja lite cred ska dom ha eftersom tjejer kanske inte tycker att gudfadern är så bra.. Deras uteslutningsmetod fungerade bevisligen, minus åt gåbben de ringde däremot.
Asså, antingen är jag obildad, för ung eller har för litet filmintresse för jag har inte sett Gudfadern men du måste väl hålla med om att det är öppet mål när dom ställer en filmfråga till Pascalidou? Av någon jäkla anledning så är det alltid kvinnorna som får dom "lättaste" miljonfrågorna. Kändes så himla uppgjort detta. Frågan var svår men en skådespelerska kan bara inte bomma en sån fråga. Nåväl. Kul med mycket pengar till en välgörenhetsorganisation iaf.
Citera
2014-11-15, 19:33
Medlem
Ikväll hoppas jag vi slipper en massa trams.
Citera
2014-11-15, 19:36
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Ikväll hoppas jag vi slipper en massa trams.

Synd att programmet blev 70% trams efter omvandlingen från vem vill bli miljonär till detta fjantiga lotterikoncept
Citera
2014-11-15, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quipu
Synd att programmet blev 70% trams efter omvandlingen från vem vill bli miljonär till detta fjantiga lotterikoncept
Nu tänker inte jag på lotteriet utan Alexandras flamsande i 3 raka program senast.

Vilka lätta frågor det är ikväll förresten.
Citera
2014-11-15, 19:42
Medlem
Hejdå
Citera
2014-11-15, 19:42
Medlem
junazs avatar
Tack och adjö. Landet svänger ju liksom...
Citera
2014-11-15, 19:43
Medlem
Var det där en kuggfråga eller? Visby kändes ju självklart.
Citera
2014-11-15, 19:46
Medlem
junazs avatar
Citat:
Var det där en kuggfråga eller? Visby kändes ju självklart.
Visst var det det, gäller ju att ha koll på geografin där. De flesta tänker antagligen Visby, men Norrlandskusten svänger rätt så kraftigt, Luleå ligger en bra bit längre österut än Visby, till och med längre österut än Åbo...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in