Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-10-31, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Ingen gillar en besserwisser.
Tänker du på han som sitter i heta soffan nu eller? tycker inte han verkar så besserwissrig förutom norska Bamse då eller vad han sa.
Citera
2014-10-31, 19:58
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Tänker du på han som sitter i heta soffan nu eller? tycker inte han verkar så besserwissrig förutom norska Bamse då eller vad han sa.

Ja ungefär så. Men kan ju ha fel. Vi får väl se mer imorgon.
Citera
2014-10-31, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Ja ungefär så. Men kan ju ha fel. Vi får väl se mer imorgon.
Tycker mest det var ett "vem fan bryr sig om det liksom". Men det krävs mer än så för att klassas som besserwisser enligt mig.
Citera
2014-10-31, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Jäkla specialprogram.
Ändå har det varit hyfsat svåra frågor till skillnad från junisspecialen förut. men det är väldigt mycket trams, det håller jag absolut med om.
Citera
2014-11-01, 19:36
Medlem
Frågar publiken på var Ljubljana är huvudstad! Vad fan är detta?
Citera
2014-11-01, 19:56
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Frågar publiken på var Ljubljana är huvudstad! Vad fan är detta?

Dom var riktigt dåliga.
Citera
2014-11-01, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Dom var riktigt dåliga.
Tycker det var korkat av dom att chansa när pengarna går till välgörande ändamål. Visst 10000 är bättre än ingenting men Håll Sverige rent hade nog föredragit 50 eller 75000. Lite komiskt dock att besserwisserkillen fick smaka på sin egen medicin.

Edit: Var förvånad över att Hjulström var så kass. Hon borde ju vara betydligt mer allmänbildad då hon är utbildad journalist, samt att hon är både programledare och författare.
Senast redigerad av Azdz 2014-11-01 kl. 20:07.
Citera
2014-11-03, 18:31
Medlem
Ratis avatar
Ungen påminner om Gary Busey. Halvslitet utseende.
Citera
2014-11-03, 18:37
Medlem
Detta är mer reklam för scouterna är en frågesport dom snackar ju skit under frågorna till och med.
Verkar för övrigt vara en grej för Scouter att vara så jävla självgoda och därmed töntiga, dom vuxna känns som klockrena kandidater till 40 year old virgin.
Citera
2014-11-03, 18:45
Medlem
GurkPorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex1987
Detta är mer reklam för scouterna är en frågesport dom snackar ju skit under frågorna till och med.
Verkar för övrigt vara en grej för Scouter att vara så jävla självgoda och därmed töntiga, dom vuxna känns som klockrena kandidater till 40 year old virgin.

Fast sanningen är väl den omvända? Enligt insatta källor är scoutläger en enda stor fuckfest
Citera
2014-11-03, 18:59
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GurkPorr
Fast sanningen är väl den omvända? Enligt insatta källor är scoutläger en enda stor fuckfest

Vilka insatta källor då? Min son går i scouterna och inte varit med om det du antyder!. Ironi kanske?
Hehe...
Citera
2014-11-03, 19:01
Medlem
GurkPorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Vilka insatta källor då? Min son går i scouterna och inte varit med om det du antyder!. Ironi kanske?

Personer som varit scouter. Gäller väl framförallt de som stannar i scouterna till iaf tonåren. Hört att större delen av scouterna förlorar oskulden till en annan scout och ännu fler har haft sex med en sådan, att det sexas en del på läger osv. Men det är ju bara vad jag hört.. din son har säkert jättekul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in