Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-10-28, 18:26
Medlem
Special idag, med kändisar.

Först ut att tävla: två snubbar från BRIS.
Citera
2014-10-28, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyffla
Special idag, med kändisar.

Först ut att tävla: två snubbar från BRIS.
Om inget oförutsägbart inträffar så kommer BRIS få rejält med pengar. Dom har faktiskt klarat några riktiga kluringar och har 2 livlinor kvar med tre frågor kvar till miljonen. Väldigt svåra frågor för att vara specialprogram också.
Citera
2014-10-28, 18:47
Medlem
poxers avatar
Idioten tror stenhårt på Kazakstan, det land man utesluter direkt.
Citera
2014-10-28, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poxer
Varför använde dom inte publiken undrar jag? Salmander verkar ju vara en riktig besserwisser. Den andra hade ju inte en aning. Men men dom var duktiga överlag.
Citera
2014-10-28, 20:17
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poxer

De kan ju aldrig ha tittat på en karta över öst. Dessutom verkar de, som många andra, leva i bågon slags tro att Sverige är större än vad det är.
Citera
2014-10-28, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
De kan ju aldrig ha tittat på en karta över öst. Dessutom verkar de, som många andra, leva i bågon slags tro att Sverige är större än vad det är.
Frågan var ju iofs extremt svår. Hade inte en suck. Men det känns enormt klantigt att slänga iväg 125000 kronor när det gäller välgörande ändamål. Salmander sover nog gott inatt...
Citera
2014-10-28, 21:04
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Frågan var ju iofs extremt svår. Hade inte en suck. Men det känns enormt klantigt att slänga iväg 125000 kronor när det gäller välgörande ändamål. Salmander sover nog gott inatt...

Om man har sett en karta över området i fråga så var det lätt, men det är ju alltid det man kan. Jag tror faktiskt inte att det hade varit någon idé att fråga publiken. De hade snackat för mycket om Kazakstan så publiken hade garanterat satt det högst.

Är det verkligen direktsändning (med tanke på hans nattsömn)?
Citera
2014-10-28, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Om man har sett en karta över området i fråga så var det lätt, men det är ju alltid det man kan. Jag tror faktiskt inte att det hade varit någon idé att fråga publiken. De hade snackat för mycket om Kazakstan så publiken hade garanterat satt det högst.

Är det verkligen direktsändning (med tanke på hans nattsömn)?
Fast samtliga alternativ är ju grannländer vad jag vet, vilket gjorde frågan annu klurigare. Vete fasen om man kan säga att det handlar om att kunna kartan då frågan var vilket land som till ytan är lika stort som Sverige. Publiken kanske inte heller kunnat det, men det känns inte som dom lopmpletterade varandra så bra där heller då läkaren ju ville hoppa av som jag fattade det. Visst var dom väl djärva som chansade men nej, jag gillar inte detta risktagande när det gäller välgörenhet.
Citera
2014-10-29, 18:53
Medlem
Att bränna 2 livlinor på vilka länder som omger Biscayabukten känns inte speciellt begåvat...
Citera
2014-10-31, 19:35
Medlem
Ostfråga för 100000? Känns inte som något man bör kunna.
Citera
2014-10-31, 19:50
Medlem
Ratis avatar
Ingen gillar en besserwisser.
Citera
2014-10-31, 19:56
Bannlyst
Jäkla specialprogram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera