Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-04-14, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
P.P känns osäker på allting
Han var inte ens säker på vilket näringämne som bildar enzymer trots att han är läkare till yrket .

Kanske inte baskunskap rent konkret men nog borde man som läkare kunna det utan att ens behöva fundera .

Att han däremot som Skellefteåbördig inte var säker på var Gammlia ligger var dock ytterst märkligt .
Citera
2023-04-14, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Jag begär inte att en människa som bor söderut i landet ska känna till var Gammlia ligger . Men då han ju sa nyss att han ursprungligen är från Skellefteå så borde han kunnat det .

Edit:
Stjärnpanelen verkar blanda ihop Gammlia med Jamtli som ligger i Östersund

Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
P.P känns osäker på allting

Vilken taskig fråga om något jävla friluftsmuseum om tunnbröd i Umeå. Det är nog inte en jävel som vet eller har hört talas om det förutom några få som är uppväxta och bor i Umeå. Förmodligen enbart folk som själva arbetar på muséeet som vet att det existerar. Riktig pissfråga!
Citera
2023-04-14, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Vilken taskig fråga om något jävla friluftsmuseum om tunnbröd i Umeå. Det är nog inte en jävel som vet eller har hört talas om det förutom några få som är uppväxta och bor i Umeå. Förmodligen enbart folk som själva arbetar på muséeet som vet att det existerar. Riktig pissfråga!
Att han inte varit där är en sak . Men då han var från Skellefteå , som ligger 10 mil norrut från Umeå ungefär så borde han åtminstone ha hört talats om det . Om han nu inte flyttade därifrån som liten parvel vill säga
Citera
2023-04-14, 19:49
Medlem
Apkonsts avatar
Vad är det för kön på asiaten som är med idag?
Citera
2023-04-14, 19:50
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apkonst

HAHAHA Satt precis och funderade på samma sak

Tror att det är en kille, i alla fall från början... Sedan kan det ju gå åt vilket håll som helst idag
Citera
2023-04-14, 19:50
Medlem
Citat:

Visst att han har ett något kvinnligt utseende men du hör väl på rösten att det är en man?
Citera
2023-04-14, 19:51
Medlem
DyslexiKungens avatar
Nu börjar P.P bli varm i kläderna, vi glömmer tunnbrödet
Citera
2023-04-14, 19:52
Medlem
Apkonsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
HAHAHA Satt precis och funderade på samma sak

Tror att det är en kille, i alla fall från början... Sedan kan det ju gå åt vilket håll som helst idag

Jag hade ljudet av först (jag bara bläddrade bland kanaler) och då var jag helt säker på att det var en tjej, men sedan när jag hörde rösten så lutar det mer om att vara en kille.
Citera
2023-04-14, 19:54
Bannlyst
Citat:
Han var inte ens säker på vilket näringämne som bildar enzymer trots att han är läkare till yrket .

Kanske inte baskunskap rent konkret men nog borde man som läkare kunna det utan att ens behöva fundera .

Att han däremot som Skellefteåbördig inte var säker på var Gammlia ligger var dock ytterst märkligt .

Frågan var lite luddigt ställd eftersom det överlappar. Han är för smart och vet för mycket i ämnet och tog frågan seriösare än vad en lekman hade gjort. Han tog det hela aspie-nörd-seriöst.

När Rickard utvecklade vad exakt dom suftade på så kunde han det ju direkt.
Citera
2023-04-14, 19:55
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Jag hade ljudet av först (jag bara bläddrade bland kanaler) och då var jag helt säker på att det var en tjej, men sedan när jag hörde rösten så lutar det mer om att vara en kille.

Tillbaka till Paul sa han nu så Paul heter "karln"
Citera
2023-04-14, 20:01
Bannlyst
Citat:
Visst att han har ett något kvinnligt utseende men du hör väl på rösten att det är en man?

Citat:

Kan han inte vara född som kvinna och sedan börjat hormonbehandling så att rösten blir mörkare?
Citera
2023-04-14, 20:01
Medlem
Paul är ju , frånsett frågan om Gammlia och näringsämnet rätt vass ändå .

Men han krånglar till det lite för mycket och kringgår alternativet lite för mycket .

Han borde släppa loss lite mer och gå på egen feeling .

Nu var han skicklig som resonerade sig fram till rätt svar på vad myriad avses med men han var ytterst nära att slänga iväg ännu en livlina där .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in