Flashback bygger pepparkakshus!
2018-03-24, 10:16
Medlem
Ganonitos avatar
Stora ord, men lite verkstad från honom. Redan från början sa han att det inte var Ledin och att han skulle chansa om Ledin blev kvar på 50/50. Ledin blev kvar, men han tog publiken ändå där Ljungström fick majoriteten av rösterna (säkerligen dock efter att ha blivit ledd av den tävlande, men ändå). Trots detta hoppar han av. Visar bara att han inte var så säker på att det inte var Ledin som han ville ge sken av.
Citera
2018-03-28, 19:42
Medlem
Marianne som vann miljonen för ett par veckor sedan var helt klart värd vinsten. Märks att hon sett programmet förut. Hon använde livlinorna helt rätt, visade prov på kyla och vågade gå på sin känsla även om hon inte var säker, 2 mediciner som krävs för att gå hela vägen. Tycker folk ska sluta hacka på henne för att hon inte kunde bengalfrågan, inte ens världens mest allmänbildade kan allt. Lägg ner det nu. Killen som var med i förra programmet blandade och gav, han var inte helt tappad men verkade också ha en del trasiga nerver. Fä-frågan tror jag var ett sånt exempel, man såg ju att han kände igen ordet men vågade inte riktigt gå på sin egen känsla. Man kan såklart tycka att han borde satt det direkt, men han verkade vara väldigt rädd för att göra bort sig. Har ju funnits dom som åkt ur på låga nivåer för att dom stressat fram svaret. Även om han slösade bytbortfråga-livlinan så får man med facit i hand ändå säga att han gjorde rätt som ändå använde en livlina. .
Citera
2018-03-31, 12:31
Medlem
Ganonitos avatar
Shit vad snubben som kom in som tvåa igår var lik min gamla datakunskapslärare. Nästan så att det skulle kunnat vara hans tvilling.
Citera
2018-04-14, 00:34
Medlem
Djurgårdaren Marcus var en skön snubbe. Hans diss av Håkan Hellström var kvällens behållning. Kaxigt av honom att befinna sig i Göteborg och pika Göteborgspubliken. Håller förövrigt med honom. Håkan är inte bra.
Citera
2018-05-04, 19:38
Moderator
Dr Kings avatar
Jag tror kärringen med trippelhakorna som tävlar nu redan på nivån 20 000 kr kommer att vinna mer pengar än vad hon någonsin har haft. Detta kommer att göra att hon blir feg när de kommer upp på lite högre nivåer och går därifrån med högst 150 000 kr.
Citera
2018-05-04, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jag tror kärringen med trippelhakorna som tävlar nu redan på nivån 20 000 kr kommer att vinna mer pengar än vad hon någonsin har haft. Detta kommer att göra att hon blir feg när de kommer upp på lite högre nivåer och går därifrån med högst 150 000 kr.
Tycker dock det var svagt att hon brände en livlina på Dr Levander-frågan. " Jag kan flyga, jag är inte rädd är ju ett jätteberömt citat. Att hon hade haft mässlingen 3 gånger känns inte riktigt sant.
Citera
2018-05-04, 19:43
Medlem
Glidarmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King

Kan nog bli så om inte annat för att hon inte kommer kunna ha svaren på frågorna. Kunde inte Dr Levander i Sällskapsresan trots att hon sannolikt sett den 4-5 ggr minst i sitt liv, bådar inte gott.
Citera
2018-05-04, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glidarmannen
Kan nog bli så om inte annat för att hon inte kommer kunna ha svaren på frågorna. Kunde inte Dr Levander i Sällskapsresan trots att hon sannolikt sett den 4-5 ggr minst i sitt liv, bådar inte gott.
Jag brukar i normala fall vara snabb med att försvara folk som inte kan "lätta" frågor. Men här tycker jag det var svagt av henne att bränna en livlina. Hon sa ju dessutom att Magnus Härenstam var den enda hon kunde tänka sig spela den rollen. Hon känns inte som någon gambler direkt.
Citera
2018-05-04, 19:49
Medlem
Glidarmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Jag brukar i normala fall vara snabb med att försvara folk som inte kan "lätta" frågor. Men här tycker jag det var svagt av henne att bränna en livlina. Hon sa ju dessutom att Magnus Härenstam var den enda hon kunde tänka sig spela den rollen. Hon känns inte som någon gambler direkt.

Ja jag tänkte faktiskt på det ;-)

Men ska man använda publiken är det ju på låg nivå vilket vi skribenter i denna tråd konstaterat 348756 ggr varför det egentligen inte spelar nån roll.

Övrigt under tiden jag skrev: Ganska lätta frågor upp tom 100 000 kr
Citera
2018-05-04, 19:49
Medlem
Gillar dock att hon svarar snabbt och inte drar ut på det som många andra deltagare gör. Starkt av henne att kunna onanifrågan.
Citera
2018-05-04, 19:50
Medlem
DyslexiKungens avatar
100 tusen på Onani frågan
Citera
2018-05-04, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
100 tusen på Onani frågan
Och tanten tog den frågan med utan att blinka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in