2008-09-27, 13:55
Medlem
i-dudes avatar
tjenare!.

finns det någon som vet någonting om det nya "superrökat" zohai rx?
det ska tydligen vara läskigt potent har jag hört och man blev rejält sugen på att få veta mer .
Citera
2008-09-27, 15:24
Medlem
buyzabas avatar
Zohai är ju mongodyrt i vanliga fall och ger knappt effekt, undrar då vad detta kommer kosta?
Citera
2008-09-28, 23:15
Medlem
www.zohai.net finns det information om alla ZoHai-varianterna, dvs ZoHai SX, ZoHai MX och ZoHai RX. Sen kan man tydligen köpa därifrån också, men huruvida sajten är grön eller inte har jag inte den blekaste aning om.
Citera
2008-09-29, 22:26
Medlem
runkakukens avatar
Prylshoppen säljer ju annars, snart åtminstone.

http://www.prylshoppen.se/product_in...595ba7d4c9e46f
Citera
2008-10-05, 23:53
Medlem
CoiloCs avatar
Ingen som har något att säga om topic?
Nu blev jag också jävligt nyfiken...
Sitter och ska just ta mig en liten jävel med ZoHai SX
Senast redigerad av CoiloC 2008-10-05 kl. 23:54. Anledning: Vadfan... -.-'
Citera
2008-10-06, 17:33
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoiloC
Ingen som har något att säga om topic?
Nu blev jag också jävligt nyfiken...
Sitter och ska just ta mig en liten jävel med ZoHai SX
Och vad tyckte du om det då?
Citera
2008-10-06, 23:12
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckt
Och vad tyckte du om det då?

Det blev inte så mycket av det.
Tog några bloss, och sen springer en jävla Grävling ut ur buskarna ca 5 meter från mig. Första gången i mitt liv jag ser en Grävling (förutom i böcker eller TV då), blev skrämd som satan och gick in igen.
Sen glömde jag bort skiten och somnade...
(Fan, skulle bo i en större stad, så slipper man bli överraskad av Grävlingar och Giraffer och gud vet vad...)

Inte så lyckat med andra ord, men jag ska brassa på som satan i helgen tror jag. Uppdaterar då, kanske med en rusrapport.
Citera
2008-10-07, 15:10
Medlem
KruxZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoiloC
Det blev inte så mycket av det.
Tog några bloss, och sen springer en jävla Grävling ut ur buskarna ca 5 meter

Haha! Jag ser nästan alltid något lite mindre vanligt djur springa förbi när jag röker ensam ute på kvällen. Igår kom det tre rådjur springandes mitt i bostadsområdet, upp för en gata några meter ifrån mig, medans jag stod och puffade. Det är nog förstå gången jag ser rådjur mitt inne i ett bostadsområde. Förra veckan mötte jag en räv precis utanför mitt hus när jag var påväg in efter en jävel.

Till topic
ZoHai SX är lätt skönare än standard brunt, dock nästan dubellt så dyrt, vilket gör att det känns ganska ovärt. Hur mycket kostar RX? Och är det värt pengarna?
Citera
2008-10-07, 18:10
Medlem
Adks avatar
Dom har inte lagt ut något pris på varken Rx eller Mx ännu iaf på prylshoppen. Blev också extremt sugen på att testa Rx. Har aldrig provat ZoHai men men minst hälften av dom jag hört som provat Sx tyckte ju att det var skit iaf.

Men Rx blev man ju riktigt nyfiken på. Är det ens inärheten av skunk så är det ju helt klart värt att köpa hem lite iaf nu när skunk är så svårt att få tag på. Dom var ju inte direkt blygsamma i sin presentation av Rx iaf

När dom starkt varnar ovana rökare att testa så kanske det finns hopp för oss mera inbitna att uppnå önskad effekt
Citera
2008-10-07, 18:13
Medlem
shumans avatar
tror det kommer vara ganska dyrt på svenska sidorna iaf .
har ej prövat Rx, Sx har jag provat, jag rökte 1,5g mellan 19.30 och 21.00, kände av lite grann, sov sen vakna jag 08.00 tog 0,1/0,2 rökte och vart bäng som satan;s sen hade jag inge mer så vet inte hur det riktigt fungerar men knas vart det iaf:
Citera
2008-10-07, 19:08
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shuman
tror det kommer vara ganska dyrt på svenska sidorna iaf .
har ej prövat Rx, Sx har jag provat, jag rökte 1,5g mellan 19.30 och 21.00, kände av lite grann, sov sen vakna jag 08.00 tog 0,1/0,2 rökte och vart bäng som satan;s sen hade jag inge mer så vet inte hur det riktigt fungerar men knas vart det iaf:

Man har ju hört att det kan funka så med vissa sorters röka att det tar ett par gånger innan man får full effekt.
Citera
2008-10-09, 07:57
Medlem
CoiloCs avatar
Priserna är iaf på Zohai.net:
Citat:
Wee one 1.00 grams ($20.00)
Small Size 3.00 grams ($55.99)
Mid Size 6.00 grams ($107.00)
Let the sharing begin 10.00 grams ($179.99)
Big boy 20.00 grams ($350.99)
Godzilla Bag 40.00 grams ($699.99)

http://www.smidigt.se/valutaomvandlare/

Så 139,87 Kr för ett gram.
Vad kan man räkna med i Sverige tror ni, 150-170 Kr grammet?

Edit; Priserna gäller ZoHai RX.
Senast redigerad av CoiloC 2008-10-09 kl. 08:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in