Frutom att klaga p att han blir tjock p psyket har krket och barnamrdaren numera en egen blogg http://ulfolsson.bloggsida.se Tydligen har man tillgng till datorer och vilka porrsidor som helst kanske ocks barnporr. r det rimligt att dmda mrdare tillts att grta ut p ntet?
Senast redigerad av Draptrissor 2008-09-27 kl. 11:44.
jag har faktiskt varit inne p hans sida och "stllt" honom mot vggen. Han pstr att man inte kan bevisa att det var han som mrdade den stackars flickan bara fr att man hittade hans DNA dr. Frvisso sant, men jag ansg att han skulle frklara varfr man kunde hitta hans spermier i den dda flickan. Oavsett om han ddade henne eller inte s frtjnar han att ruttna bort.
Denna typ av kommentarer vljer han att radera omedelbart. Enbart kommentarer eller frgor om konspirationer gllande hans domar kommer fram.
Alla vet hur han ser ut. Den dagen han blir utslppt kommer det bli protester i vilket bostadsomrde han n vljer att sl sig ned i. Man kan inte heller utesluta att det finns mnniskor som mer n grna hjlper honom ver till den andra sidan.
Alla vet hur han ser ut. Den dagen han blir utslppt kommer det bli protester i vilket bostadsomrde han n vljer att sl sig ned i. Man kan inte heller utesluta att det finns mnniskor som mer n grna hjlper honom ver till den andra sidan.
Ja han och Anders Eklund lr nog behva se sig om ofta resten av livet. Ulf Olsson har redan skaffat en lgenhet lste jag fr ett tag sedan.
Han har ju - precis som han skriver i ett av sina frsta inlgg - all rtt i vrlden att uttrycka vad han knner, tnker och tycker. Prcis som vem som helst.
Det r i s fall inte fel p honom, utan p grunddlagen och tryckfrihetsfrordningen.
Sen behver man ju inte hlla med karln eller tycka synda om. Det r vl fortfande fritt fram att hata och upprras...
s lnge han hller p att blogga, desto lngre tid kommer det att ta innan han kommer ut igen, fr det lr inte pskynda hans tillfrisknande, snarare tvrt om.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!