2019-06-02, 16:46
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Jaha, nu är hon ”separerad” på Facebook igen. 🤷‍♀️

Hon stod som gift senast igår... men bilderna verkar inte vara från deras hem, får som sagt lite institutionsvibbar av dessa. Varför är det i så fall bara hon och Laura som är placerade någonstans?
Citera
2019-06-02, 20:57
Medlem
Tetrodotoxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Hon stod som gift senast igår... men bilderna verkar inte vara från deras hem, får som sagt lite institutionsvibbar av dessa. Varför är det i så fall bara hon och Laura som är placerade någonstans?
Det ser onekligen ut som en instution.
Hon har även skrivit att hon samt barn är i annan stad och ska flytta till Halmstad.
Citera
2019-06-06, 20:23
Medlem
Något har hänt iaf som fått dem att bryta upp tillslut. B spammade inte fb med kärleksförklaringar sen hon flyttade, och för att vara B är det rätt extremt. Nyfiken på exakt vad dock.
Citera
2019-06-06, 20:53
Medlem
Båda två är försvunna från Ratsit och liknande sidor.
Citera
2019-06-06, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandit123
Båda två är försvunna från Ratsit och liknande sidor.

Tänkte först "nah, I don't believe it", men visst fan hade du rätt. Vad i helvete har hänt?
Citera
2019-06-07, 02:46
Medlem
Finns egentligen bara två alternativ. Skyddad identitet (men varför båda, dessutom separerade står det på hennes fb?) , eller döda.
Citera
2019-06-07, 08:17
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonist
Finns egentligen bara två alternativ. Skyddad identitet (men varför båda, dessutom separerade står det på hennes fb?) , eller döda.

Udda, men det skulle förklara varför det såg ut som hon bodde på något institutionsliknande på ett par bilder? Hennes senaste blogginlägg handlade ju om hur hon skrev på en thriller och hon är rätt duktig på att väva in sitt eget liv i allt hon gör (även om det inte är sant alls)
Citera
2019-06-07, 11:21
Medlem
why123s avatar
Nej, men Andreas har väl inte skyddad identitet. De flyttade från Bunkeflo till Malmö där han fortfarande står skriven. På Ratsit står han som gift men det går inte att se vem han är gift med. Fast det vet vi ju..

De bilderna jag ser från hennes facebook (har bara tittat som hastigast) ser ut som de är från den nya lägenheten i Malmö. Det är möjligt att där finns andra bilder som jag inte sett. Ett par bilder är tveksamma och kan komma från något placeringsställe. Bilden med tvåvåningssängen t ex.. Då är ju frågan vad som ska ha hänt för att de ska ha hamnat där? Kan det vara på egen begäran?

Nu är jag cynisk men jag undrar om separationen osv.. inte bara är för att öka intresset. Det har ju varit väldigt lugnt runt henne och ska hon få bloggläsare måste något spektakulärt inträffa i hennes liv.
Fram tills nu har hon bara varit en helt vanlig småbarnsmorsa och intresset för henne har ju inte precis varit stort.
Jag tror det har varit för lugnt och tråkigt runt henne under allt för lång tid, faktiskt ända sedan hon träffade Andreas. Nu med La*ra kan hon inte pigga upp sig med droger utan får pigga upp sig på annat sätt. Dessutom är hon väl institutionsskadad i botten med LSS-boende och diverse andra ställen hon bott på.

Värt att notera är att även på Andreas fejja står det separerad. Fast jag tror bara denna separationen är tillfällig, det kan nog bli ett "av och på förhållande" för spänningens skull.
Senast redigerad av why123 2019-06-07 kl. 12:11. Anledning: ..
Citera
2019-06-07, 18:55
Medlem
FirstOrgasms avatar
Kan hon vara intagen? Hon har ju en del brottslighet i bagaget. Kvinnoanstalter har alltid besökslägenheter där de intagna kan få träffa sina barn, så bilderna skulle kunna vara tagna i en sådan?
Citera
2019-06-07, 23:09
Medlem
Rumpnisseiskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Nej, men Andreas har väl inte skyddad identitet. De flyttade från Bunkeflo till Malmö där han fortfarande står skriven. På Ratsit står han som gift men det går inte att se vem han är gift med. Fast det vet vi ju..

De bilderna jag ser från hennes facebook (har bara tittat som hastigast) ser ut som de är från den nya lägenheten i Malmö. Det är möjligt att där finns andra bilder som jag inte sett. Ett par bilder är tveksamma och kan komma från något placeringsställe. Bilden med tvåvåningssängen t ex.. Då är ju frågan vad som ska ha hänt för att de ska ha hamnat där? Kan det vara på egen begäran?

Nu är jag cynisk men jag undrar om separationen osv.. inte bara är för att öka intresset. Det har ju varit väldigt lugnt runt henne och ska hon få bloggläsare måste något spektakulärt inträffa i hennes liv.
Fram tills nu har hon bara varit en helt vanlig småbarnsmorsa och intresset för henne har ju inte precis varit stort.
Jag tror det har varit för lugnt och tråkigt runt henne under allt för lång tid, faktiskt ända sedan hon träffade Andreas. Nu med La*ra kan hon inte pigga upp sig med droger utan får pigga upp sig på annat sätt. Dessutom är hon väl institutionsskadad i botten med LSS-boende och diverse andra ställen hon bott på.

Värt att notera är att även på Andreas fejja står det separerad. Fast jag tror bara denna separationen är tillfällig, det kan nog bli ett "av och på förhållande" för spänningens skull.

På mrkoll.se kan man se vem en person är gift med. Okej, nu vet du ju redan vem det är i det här fallet, men ändå
Citera
2019-06-07, 23:53
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FirstOrgasm
Kan hon vara intagen? Hon har ju en del brottslighet i bagaget. Kvinnoanstalter har alltid besökslägenheter där de intagna kan få träffa sina barn, så bilderna skulle kunna vara tagna i en sådan?

Fast, skulle hon försvinna på detta sätt om hon hade åkt in någonstans? Det finns ju ingen info alls om henne. Å andra sidan så har hon tidigare sysslat med onlinebedrägerier och nu när hon inte har haft sig ögonen på sig och en massa tid på sina händer så skulle det inte vara helt otroligt...
Citera
2019-06-10, 18:49
Medlem
Tror inte att det är ett fängelse hon är i. Något har uppenbarligen hänt mellan henne och mannen. Kolla hennes fb-sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in