2019-05-15, 13:02
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Nu är hon "separerad" enligt facebook! Så sent som i april var hon "lyckligt gift med en fantastisk man".

Undrar varför de har separerat.

Citat:
Ursprungligen postat av farfar
"Lycklig mamma till Laura den som jag alltid kommer sätta först. Hennes välmående är viktigast"

Happ

Ska det tolkas som om de har separerat på grund av det? Att det var för Lauras bästa att föräldrarna gick isär? Då blir jag rätt nyfiken på varför de har gått skilda vägar.

Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Någon som är förvånad över att det sprack under spädbarnstiden? Med tanke på pappans historia, alltså...

Inte bara med tanke på hans historia. Även om han verkar gilla att skaffa barn med olika kvinnor. Man kan nog inte skylla allt på honom. Berny har ju sin egen bakgrundshistoria, och hon har nog inte helt plötsligt blivit helt frisk och "normal/välanpassad" (eller vad man nu vill kalla det).
Citera
2019-05-15, 21:38
Medlem
Kan inte någon gräva lite i detta!
Citera
2019-05-15, 22:10
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spyrran

Ska det tolkas som om de har separerat på grund av det? Att det var för Lauras bästa att föräldrarna gick isär? Då blir jag rätt nyfiken på varför de har gått skilda vägar.
.

Det kommer alltid ett svartmålande. Jag är rätt säker på att jag skrev något om hur hon i framtiden kommer att berätta om Andreas "mörka sida".
Citera
2019-05-15, 22:51
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Det kommer alltid ett svartmålande. Jag är rätt säker på att jag skrev något om hur hon i framtiden kommer att berätta om Andreas "mörka sida".
Väntar jag med.
Citera
2019-05-16, 15:18
Medlem
Antitrinitarians avatar
Nu är hon gift igen. Och tydligen är de tillfälligt i en ny stad innan de ska flytta till Halmstad.

Är det kanske nån som börjar sakna uppmärksamheten lite?
Citera
2019-05-16, 20:57
Medlem
Är de släkt med Lars Noren?
Citera
2019-05-16, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hur fan kan Berny publicerat en bok? På bloggen ser man att hon inte ens behärskar fundamentala grunder i det svenska språket såsom skiljetecken. Dessutom kör hon med korta huvudsatser staplade på varandra, så texten blir stolpig och jobbig att läsa. Hon borde först och främst pallra sig till Kom vux eller köpa boken ” Svenska skrivregler”, fler barn och hundar kan vänta!

Får inte kändisar hjälp med bokredigerande? Av någon bokredaktionssekteterare eller nåt liknande? Bloggar publiceras ju utan hjälp.
Citera
2019-05-17, 18:05
Medlem
Av bilderna på Facebook att döma ser de ut att vara på någon institution. Hundarna är borta också..?
Citera
2019-05-18, 21:50
Medlem
riskybusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hur fan kan Berny publicerat en bok? På bloggen ser man att hon inte ens behärskar fundamentala grunder i det svenska språket såsom skiljetecken. Dessutom kör hon med korta huvudsatser staplade på varandra, så texten blir stolpig och jobbig att läsa. Hon borde först och främst pallra sig till Kom vux eller köpa boken ” Svenska skrivregler”, fler barn och hundar kan vänta!

Så du har läst lite på hennes blogg? Jag har läst hennes bok "Vingklippt ängel" för länge sedan och jag tyckte den var jättebra, verkligen. Så talang som författare har hon. Hon tycks klara sig utan Komvux, eftersom hon har fått två böcker publicerade.
Citera
2019-05-18, 22:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av riskybusiness
Så du har läst lite på hennes blogg? Jag har läst hennes bok "Vingklippt ängel" för länge sedan och jag tyckte den var jättebra, verkligen. Så talang som författare har hon. Hon tycks klara sig utan Komvux, eftersom hon har fått två böcker publicerade.

Oavsett om man tycker hon besitter talang eller ej så är det inte så stor skillnad mellan hennes hantering av språket i böckerna och på bloggen.

Jag tyckte hennes böcker var intressanta, om än dåligt skrivna. Hellre det än en välskriven ointressant bok.
Citera
2019-05-18, 22:48
Medlem
Utredningshem gissar jag på. Hoppas det går bra. Barn och föräldrar mår bäst tillsammans
Citera
2019-05-21, 16:54
Medlem
Antitrinitarians avatar
Jaha, nu är hon ”separerad” på Facebook igen. 🤷‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in