2014-12-25, 09:53
Medlem
kupochans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Missförstå mig inte, men även som student och med välordnad ekonomi behöver det inte betyda att man är helt hundra. Jag menar, att önska livet ur någon är ingalunda normalt och jag hävdar återigen att då har man nog rätt stora problem med sig själv som man i första hand borde lösa.

....men... kom igen. Det är ju roligt att sitta och kolla bloggbruden. I mitt fall är det inte mycket mer än så.
Kardinalvokal: bra sagt! God jul!

OnT: tror theus kissolycka hon skrev om (när hon försökte rättfärdiga varför hon var tvungen att lämna iväg honom) inte var första gången det skedde. När jag tänker tillbaka på bloggen så skrev hon titt som tätt att det skulle "storstädas" och "moppas golv". Och detta redan runt 2013.... stackars hund....
Citera
2014-12-30, 15:18
Medlem
Åh gud, är det bara jag som är SÅ jävla tacksam för all "icke" information om denna naturkatastrof till människa? Jag vill INTE veta något om denna stackars hund som ska hamna i det Bernyanska helvetet = LSS etta i CENTRALA Malmö tillsammans med "Big Daddy" himself? Eller hur fräscha Berny (med hepatit) efterlyser partners till sex SAMTIDIGT som man försöker bli gravid? Åh Gud, om Du hör, skona oss från detta sorliga elände. Låtom oss bedja att hon aldrig, aldrig blir gravid. Amen!
Citera
2014-12-30, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
Bernys facebook just nu:

Berny Pålsson: Om en vecka hämtar vi hem vår nya familjemedlem. En pittbull som är två år. jag längtar

Martina G******m: Vad har jag missat här?

Berny Pålsson: Theus fungerade inte med andreas, Han blev för svartsjuk, Så nu bor han på landet med hästar och hundar i hus. Men jag känner mig inte hel utan hund så vi ska hämta hem en pitbull som Andreas har haft tidigare

märkligt att hon inte tar tillbaka Nilas istället.
Citera
2014-12-30, 20:31
Medlem
Nej, tack o lov, inte ett dugg märkligt. Berny, är Berny, det är bara jag, jag o jag! Theus är loooooooooong gone. Herregud, det var ju förra veckan....Nu är det JAG, JAG. o JAG är inte hel, å hör sen för jag behöver faktiskt en hund för att bli JAG! Jag ÄR inte hel annars.... Åh sluta tyck att jag är äcklig, det är HELT normalt att ha tre/fyr/ått kanter när man vill bli gravid, så det såååååååååååååå! Det är det nya nya, vi har bara inte fattat!
Citera
2015-01-07, 20:41
Medlem
Är det bara jag som får vibbarna att A är den som fått Berny att sluta blogga och låsa sin FB-profil? Känns väldigt icke-Berny...
Citera
2015-01-07, 21:39
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veganista
Är det bara jag som får vibbarna att A är den som fått Berny att sluta blogga och låsa sin FB-profil? Känns väldigt icke-Berny...
Tja, eller så har hon själv kommit på att du med fler vrider er i abstinens när ni inte längre får läsa hennes blogg eller Facebook. Jag var trots allt imponerad över att inte någon skrivit i den här tråden på en vecka och jag tänkte att snart kommer det. Och jag hade rätt. Ni vill inget annat än att hon ska börja skriva igen.
Citera
2015-01-07, 22:40
Medlem
Citat:
Tja, eller så har hon själv kommit på att du med fler vrider er i abstinens när ni inte längre får läsa hennes blogg eller Facebook. Jag var trots allt imponerad över att inte någon skrivit i den här tråden på en vecka och jag tänkte att snart kommer det. Och jag hade rätt. Ni vill inget annat än att hon ska börja skriva igen.

Hehe, eller så är det mest du själv som suttit och väntat.
Citera
2015-01-07, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veganista

Men när hon tidigare tystnat har det väl antingen rört sig om en styrande partner alternativt missbruk eller vårdinstanser.
Citera
2015-01-07, 23:33
Avslutad
Citat:

Guilty as charged. Men det är ändå Mannen som bestämt.

Jag funderar på att traska över till slussen och sätta mig på spaning. Kanske får man se LSS-transan i foppatofflor också, när han ska ut och rasta Nilas.
Citera
2015-01-09, 12:25
Medlem
Ingen som är vän med henne på Facebook som kan säga något mer om vad som händer?
Citera
2015-01-11, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfina
Ingen som är vän med henne på Facebook som kan säga något mer om vad som händer?

Min kompis är vän med henne på fb, jag har fått info om att de nu har en pitbull, väntar på större lägenhet i "innerstaden" och försöker bli gravida.
Citera
2015-01-11, 02:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
Min kompis är vän med henne på fb, jag har fått info om att de nu har en pitbull, väntar på större lägenhet i "innerstaden" och försöker bli gravida.
Bild på hundstackarn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in