Lugn, lugn, klart de inte skaffat en ny hund. Alltså hon vet INTE vad hon ska hitta på för att "reta" upp oss haters. Läs på om manipulatörer. Hon "tror" hon är mästermanipulatören, men sorry Berny Du är bara en urusel imitatör på en bra manipulatör. Du är trasch, inget annat!
Har de skaffat pitbull blir det før mig ngt slags bevis på att mannen missbrukar också. Har svårt att se honom som ikkeknarkare. Lyser småtjackis om honom. En sån som småbrukat sen 20åren. Han har nog dock kontrollert det, därför ser inte Berny honom som knarkare.
Vi inne i svängen har lite andra definationer av misbruk än de som haller sig till alkohol och receptbelagda mediciner.
Manipulatörens bästa redskap är ju att veta vad vi kommer att göra/tänka. Vem här i denna tråd tror Berny har den förmågan? Nä vi har avslöjat henne för LÄNGE sedan. Du, Berny, är bara en mycket konstig typ av människa, totalt utan "botten", "grund" eller vad man vill kalla det. Du verkar inte ens ha EN personlighet
Hoppas hunden biter ihjäl de bägge två. För så frustrerad blir den säkert med noll motion och stimulans över huvud taget. Vilket hundliv att ligga och titta på B när hon röker, avtänder på Ritalin, duschar som en hel spabehandling, hotar Andreas ex, kokar morgonkaffe och schemalägger knivslagsmål.
OM det nu är sant, hon vill kanske bara provocera extra mycket idag.
Ja, en pitbull låter ju som ett osedvanligt idiotiskt val om hon inte kan hantera collies?
Man hoppas att hon provocerar som den nyliga statusen att hon skulle skaffa ännu en katt (!), men vem vet med Berny? Hon är ju genuint dum i huvudet. Och nej, inte på ett förståndshandikappat sätt då de åtminstone kan ta till sig logik om man förklarar det tillräckligt, Berny är bara helt jävla pantad. Inget mer, inget mindre.
Pitbull???
Hoppas ni vet i denna tråden att det är väldigt sällsynt att köpa en pitbull i Sverige.
Dom pitbullar som finns i sverige är imponerade med avelsförbud.
Annars är det två raser eller mer i dom flesta hundar som kallas för pitbull i sverige.
Pitbull???
Hoppas ni vet i denna tråden att det är väldigt sällsynt att köpa en pitbull i Sverige.
Dom pitbullar som finns i sverige är imponerade med avelsförbud.
Annars är det två raser eller mer i dom flesta hundar som kallas för pitbull i sverige.
Nog att de är rätt sällsynta men att alla är importerade med avelsförbud är helt fel & okunnigt att påstå.
Först & främst finns inget avelsförbud på APBT, & det finns enstaka kullar ibland.
De har givetvis en amstaffmix & ingen pitbull, men sprid inte info som inte stämmer.
För övrigt leker Andreas gangster & hotar folk i Bjärnys kommentarsfält på fb.
Någon diggar inte att de har ny hund & vill anmäla till ls.
Svaret: "*borttaget namn* snälla gör en anmälan jag ber dig nästan vill du ha numret sa så kan jag ge dig det men bara så du vet så vet du inte vem du har att göra med och tro fan inte att jag tänker sitta här och se på hämnden är ljuv vet du"
Nog att de är rätt sällsynta men att alla är importerade med avelsförbud är helt fel & okunnigt att påstå.
Först & främst finns inget avelsförbud på APBT, & det finns enstaka kullar ibland.
De har givetvis en amstaffmix & ingen pitbull, men sprid inte info som inte stämmer.
Jag vet att jag skrev på ett klumpigt vis. Skrev det kortfattat för alla kanske inte vet om att det är inte en renrasig Berny och Andreas har skaffat.
Blev väldigt arg när andra började påstå att den skulle gå till attack på Berny och Andreas. Tycker inte det känns rätt att skylla på att hundem skulle vara/bli aggressiv. Har själv denna ras i min hund.
För övrigt leker Andreas gangster & hotar folk i Bjärnys kommentarsfält på fb.
Någon diggar inte att de har ny hund & vill anmäla till ls.
Svaret: "*borttaget namn* snälla gör en anmälan jag ber dig nästan vill du ha numret sa så kan jag ge dig det men bara så du vet så vet du inte vem du har att göra med och tro fan inte att jag tänker sitta här och se på hämnden är ljuv vet du"