2014-11-20, 14:07
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Tänk om vi har fel och det håller mellan dem? Giftemål, en ny bebis....

Med tanke på att han verkar skaffa barn med allt och alla och hon är desperat kan de säkert hinna tillverka en unge. Men det finns inte en chans i universum att det håller mellan dom.
Citera
2014-11-20, 14:17
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:

Tänk om det redan finns en liten Berny-böna i magen och de gör sig av med Theus för att förbereda för mini-Bönan.

Nej men det skulle faktiskt inte förvåna mig om hon plötsligt tycker hon kan skaffa barn också. Och Andreas mönster verkar ju vara att förlova sig och impregnera varenda kvinna som kommer för nära.
Citera
2014-11-20, 14:56
Medlem
mittenskittens avatar
Jättebra att Theus ska omplaceras.

Men att omplacera pga "hunden är svartsjuk mot min partner" och inte när hon tog återfall eller annat skit känns ju jävligt konstigt. Att omplacera pga något trivialt men inte när något allvarligt som återfall hände om och om igen.

Nåväl, bättre sent än aldrig.
Citera
2014-11-20, 15:21
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Tänk om det redan finns en liten Berny-böna i magen och de gör sig av med Theus för att förbereda för mini-Bönan.

Nej men det skulle faktiskt inte förvåna mig om hon plötsligt tycker hon kan skaffa barn också. Och Andreas mönster verkar ju vara att förlova sig och impregnera varenda kvinna som kommer för nära.

1+1=....
Jag hoppas bara allt slutar väl.
Citera
2014-11-20, 18:11
Medlem
Kardnialvokals avatar
Detta är så efterblivet att jag inte vet var jag ska vägen. Glad att Theus omplaceras men tror inte på långa vägar att det handlar om en hästgård han ska till. Give me break liksom. Att han mår dåligt och pissar inne har han troligtvis gjort hela tiden. En rimlig teori är att det handlar om att Andreas inte står ut med det, särskilt när han precis pröjsat ny säng och soffa som inte ens är en månad gamla.
Och bilen....... Älskar att hennes comeback inleds med "tillbaka med fötterna på jorden" för att i nästa sekund på fullaste allvar dra till med Porche. En merca kan vem som helst med fast anställning leasa men nu tog vi just ett ekonomiskt kliv upp till en bil i 500 000-kronorsklassen och uppåt. Liksom GE DIG BERNY ditt jävla riksmongo. Wake the fuck up, du lurar ingen.
Citera
2014-11-20, 18:41
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Förresten, 21 (!) selfies i senaste blogginlägget..
Ibland är det alltför uppenbart att hon läser denna tråd och sedan ger svar på tal eller provocerar i sin blogg eller Facebook.

Inte för att detta måste vara något sådant, men knappt hann jag nämna att Theusinlägget inte hade någon bild på honom och sju Bernyselfies... förrän hon tredubblar antalet till nästa. Och är på jakt efter 12 nya bilar samtidigt i nästnästa inlägg. Kanske väntar trillingar också, i inlägget efter det, vem vet.

63 selfies i nästa inlägg då?
Citera
2014-11-20, 18:42
Medlem
Zebels avatar
Vart är Bernys blogg?
Citera
2014-11-20, 18:44
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
Vart är Bernys blogg?

http://finest.se/bernyblu*

* = e

(jag vägrar att länka till henne)
Citera
2014-11-20, 18:45
Medlem
Francines avatar
Citat:

Giftemål knappast! :O
Men som ni säger så verkar ju Andreas inte ha några problem med att skaffa ungar till höger och vänster. Vi får väl bara hoppas att Berny har tillräckligt med vett i skallen att skydda sig (alla dessa "graviditeter" och "aborter" är nog bara skitsnack), men man vet ju heller aldrig med henne. Jag har svårt att föreställa mig något mer tragiskt än Berny, höggravid i sin sunkiga etta rökande under fläkten. Ensamstående dessutom, för Andreas har ju redan stuckit, redo att befrukta ännu en WT brud...
Citera
2014-11-20, 18:46
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
http://finest.se/bernyblu*

* = e

(jag vägrar att länka till henne)

Jomen...det blir bara "page not found"...hmmm...
Citera
2014-11-20, 18:49
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
Jomen...det blir bara "page not found"...hmmm...

Ta bort stjärnan sist i länken och ersätt med "e". Som jag skrev i inlägget. Eller så frågar du google, som är din vän.
Citera
2014-11-20, 18:50
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Ta bort stjärnan sist i länken och ersätt med "e". Som jag skrev i inlägget. Eller så frågar du google, som är din vän.

Jomen jag kollar bloggen varje dag...den verkar vara borta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in