2013-11-05, 10:23
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Är det alltför offtopic att diskutera Amelia här? Jag ser det som så att hon är Bernys ex likväl som Jonas och Emma också är Bernys ex och därför hör till Bernys liv. Även om det var längesen Berny och Amelia var ihop. Men om Amelia inte passar in här så ska jag inte ta upp henne fler ggr.

I alla fall hittade jag denna annons på blocket från Amelia:

"A***ia 28 söker lägenhet omgående
a****a l****i. 31 okt 21:42.
Pris -
Typ Lägenheter
Plats Östra Göteborg
Min antal rum: 1
Jag heter A***ia L****i och jag är 28 år gammal,
jag söker bostad att hyra omgående och vill hyra något så
länge som möjligt. Jag har fast inkomst och är
lugn och stabil. Jag kan hyra vart
som helst i göteborg. jag är speciall utbildad undersköterska inom psykiari, barn och ungdomssjukvård samt demens sjukdomar men är sjukskriven just nu., Jag är väldigt
pålitlig och det är viktigt för mig med ett hem

och jag skulle aldrig missköta en lägenhet, tyvärr
är delat boende inget jag kan klara av då jag
behöver mitt privatliv, men jag har inga problem
med att hyra lägenhet i hus eller så. hör gärna
av dig mvh amelia"

Det fetstilta, (av mig fet-markerat) alltså herregud.... Säger bara det.
Hon illustrerar annonsen med ett foto på sig själv där man tydligt ser skärsåren på hennes armar.
"Special utbildad inom psykiatri", jo visst....
Seriöst intryck med stavfelen i annonsen också.

Hahaha,
"Jag har fast inkomst och är
lugn och stabil"

Vilken människa!!
Citera
2013-11-05, 10:24
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Hahaha,
"Jag har fast inkomst och är
lugn och stabil"

Vilken människa!!

Tycker att hon borde länkat sin blogg också så de som funderar på att hyra ut till henne får se hur "lugn och stabil" hon är.

Förresten visar bilden hon lagt upp raka motsatsen till stabil.
Citera
2013-11-05, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Av egen erfarenhet med Polisen så vet jag att dom inte skulle skita i en anmälan när det handlar om en gruppvåldtäkt.
Utan det rör sig om en dålig ursäkt till en lögn som sprack, duktig A ;*

EDIT: Såg att A skriver på sin självbiografi, blir lite orolig att hon blir nästa Berny.

Det behöver vi nog inte oroa oss för. Med tanke på hur hon skriver på bloggen kommer ingen orka läsa igenom en hel bok av henne. Man får ju epilepsi efter bara några meningar.
Jag blir faktiskt uppriktig orolig över Amelia när jag läser hennes blogg. Hon verkar befinna sig i akut (drog-utlöst?) psykos konstant.
Citera
2013-11-05, 14:41
Avslutad
http://sugardaddyforfree.com/members/1234979674/?referUser=1234979674

Fejk eller äkta?
Hon pratar ju mycket om "manliga vänner"...
Senast redigerad av GenesisP 2013-11-05 kl. 14:43.
Citera
2013-11-05, 14:54
Medlem
NaughtyNurses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP

Fejk eller äkta?
Om det där är äkta så är det ett djävligt bra gräv från din sida!
Citera
2013-11-05, 14:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NaughtyNurse
Om det där är äkta så är det ett djävligt bra gräv från din sida!

Inte jag som ska ha cred, såg det på skvallerbloggen.
Citera
2013-11-05, 14:59
Medlem
26 år? Feströkare? Lätt alkoholkonsument? Herrejävlar... Är inte så insatt i sugar daddy-grejen, hur skiljer det sig från prostitution?
Citera
2013-11-05, 15:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
26 år? Feströkare? Lätt alkoholkonsument? Herrejävlar... Är inte så insatt i sugar daddy-grejen, hur skiljer det sig från prostitution?

Jag skulle gissa på att det är bara namnet som skiljer sig.
Citera
2013-11-05, 15:17
Medlem
Shit Berny, vad du är självständig! Blir "omhändertagen" av gamla gubbar. Är det så viktigt för dig med nya prylar stup i kvarten? HUR kan du lura i dig själv att det är självständighet? HUR kan du tro att detta är konstruktivt och moget av dig? Din så kallade självständighet är ett skämt. Du är en slav under din egen oförmåga,
Citera
2013-11-05, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP

Fejk eller äkta?

Hon skriver att hon är 26 där så annonsen är väl typ fyra år gammal. Så det behöver inte betyda att hon ägnar sig åt horeri nu. Men däremot är det ju ett bevis på att hon HAR gjort det, något hon själv alltid brukar förneka....

Såvida hon inte ljuger om sin ålder, då kan det ju faktiskt vara en "aktuell" annons. Att skriva att man är 26 låter kanske mer lockande än 30...Hon skriver hon bor i Malmö och det gjorde hon väl inte för fyra år sen? Varför kallar hon sig änka? Är det för att Nicklas dog, att hon ser sig som "änka" efter honom? I så fall stämmer inte åldern överens heller, hon var väl äldre än 26 när han dog? Hade hon rött hår för fyra år sen? Bilden ser väldigt lik ut hur hon ser ut nu....

Annonsen KAN givetvis vara helt falsk, nån som vill jävlas med henne. Men det förvånar mig inte ett dugg om den är äkta. Tvärtom.
Citera
2013-11-05, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag

Sugardaddy är väl typ en mer varaktig torsk, som man träffar regelbundet. Som jag fattar det har man en Sugardaddy som tar "hand om" en, betalar, köper grejer och som man "återgäldar" med sex. Så det skiljer sig från gatuprostitutionen men inte i övrigt. Sen har man väl bara en Sugardaddy, man "behöver" liksom inte springa runt hos flera torskar, utan trygga "mysfarbrorn" sköter om en....
Citera
2013-11-05, 15:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Hon skriver att hon är 26 där så annonsen är väl typ fyra år gammal. Så det behöver inte betyda att hon ägnar sig åt horeri nu. Men däremot är det ju ett bevis på att hon HAR gjort det, något hon själv alltid brukar förneka....

Såvida hon inte ljuger om sin ålder, då kan det ju faktiskt vara en "aktuell" annons. Att skriva att man är 26 låter kanske mer lockande än 30...Hon skriver hon bor i Malmö och det gjorde hon väl inte för fyra år sen? Varför kallar hon sig änka? Är det för att Nicklas dog, att hon ser sig som "änka" efter honom? I så fall stämmer inte åldern överens heller, hon var väl äldre än 26 när han dog? Hade hon rött hår för fyra år sen? Bilden ser väldigt lik ut hur hon ser ut nu....

Annonsen KAN givetvis vara helt falsk, nån som vill jävlas med henne. Men det förvånar mig inte ett dugg om den är äkta. Tvärtom.

20+ låter ju bättre än 30 när det handlar om ålder, speciellt om du säljer dig. Så om den är äkta, annonsen, är det inte så konstigt att hon har ändrat åldern några snäpp neråt.

Jag har för övrigt svårt att se att om någon annan skapade den, att den skulle skriva änka. Det är en sådan sak som Berny själv skulle vilja att de på sidan visste om. Det är så "her" att skriva så (i och med att det inte är sant).
Senast redigerad av GenesisP 2013-11-05 kl. 16:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in