2008-09-26, 10:01
Medlem
roxies avatar
Den som lyckas hjälpa mig med detta är värd en guldbagge...

Satte uppe till 3 inatt och klippte ihop en liten film från i midsommras, höll på några timmar och jag blev rätt nöjd med resultatet... Dock! När jag ska rendera skiten (publicera film) blir programmet helt vitt och i aktivitetshanteraren har det fått den berömda statusen "svarar inte".

Så här ser det ut: http://uppmedbilden.com/show.php/180...maker.jpg.html

Vad är det som har gått snett? Allt gick ju klockrent fram tills nu.

Snälla inga kommentarer om att inte ska använda movie maker, det har jag sett överallt när jag sökt, och jag tänker inte göra om allt i nåt annat program...

Hjälp!
Citera
2008-09-26, 10:47
Medlem
Spara alltid med jämna intervall, gäller allt, videoredigering, programmering, allt...

Iaf, det finns nog inte mycket du kan göra tyvärr, så länge du inte sparat eller moviemaker har någon autosparningsfunktion du aktiverat
Citera
2008-09-26, 10:58
Medlem
roxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wee!
Spara alltid med jämna intervall, gäller allt, videoredigering, programmering, allt...

Iaf, det finns nog inte mycket du kan göra tyvärr, så länge du inte sparat eller moviemaker har någon autosparningsfunktion du aktiverat

Tror du missförstod mig där.

Alltså, allt är frid och fröjd när jag är i redigeringsläget, det är när jag ska spara ner den som .wmv allt bara låser sig och blir vitt..

Går ju finfint att kolla på filmen när man är i redigeringsläget...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in