Tänkte precis beställa där men ser att man måste förskottsbetala genom att föra ver pengar til deras konto, är dom att lita på?
orkar inte bli helt blåst
Tänkte precis beställa där men ser att man måste förskottsbetala genom att föra ver pengar til deras konto, är dom att lita på?
orkar inte bli helt blåst
cheers
Folk brukar få sina varor efter en lång tids väntan. Jag personligen skulle aldrig beställa därifrån.
fanfanfan!!! La en best. vid 15-tiden i eftermiddax genom att gå ner direkt till den bank de ville få sina pengar insatta på(då dyker ju pengarna upp direkt). Hade skitbråttom för jag vill att de skickar imon så man ev. har det på fredag, men det verkar man ju bara få drömma om. Va,fan -trodde de skulle vara snabba nu och verkligen vilja visa att dom e tillbaka snabbare å mer pålitliga.
Har lämnat ett antal medelanden till dom via mitt SD-konto men ingen verifiering eller bekräftelse att pengarna syns eller att varorna ska skickas...Sånt gör mig nojjig som fan.
Kan väl inte va så svårt att besvara tycker man? Vafan, SE har ju säkert en jävla massa kunder och frågor att ta hand om och det har dom ju skött galant i alla år.
Dom för väl helt enkelt anställa folk som siter vid datorerna gdagarna i ända...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!