2008-09-25, 00:46
Bannlyst
Tänkte precis beställa där men ser att man måste förskottsbetala genom att föra ver pengar til deras konto, är dom att lita på?
orkar inte bli helt blåst

cheers
2008-09-25, 02:25
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 69-eyes
Tänkte precis beställa där men ser att man måste förskottsbetala genom att föra ver pengar til deras konto, är dom att lita på?
orkar inte bli helt blåst

cheers
Folk brukar få sina varor efter en lång tids väntan. Jag personligen skulle aldrig beställa därifrån.
2008-09-25, 02:36
Bannlyst
fanfanfan!!! La en best. vid 15-tiden i eftermiddax genom att gå ner direkt till den bank de ville få sina pengar insatta på(då dyker ju pengarna upp direkt). Hade skitbråttom för jag vill att de skickar imon så man ev. har det på fredag, men det verkar man ju bara få drömma om. Va,fan -trodde de skulle vara snabba nu och verkligen vilja visa att dom e tillbaka snabbare å mer pålitliga.
Har lämnat ett antal medelanden till dom via mitt SD-konto men ingen verifiering eller bekräftelse att pengarna syns eller att varorna ska skickas...Sånt gör mig nojjig som fan.
Kan väl inte va så svårt att besvara tycker man? Vafan, SE har ju säkert en jävla massa kunder och frågor att ta hand om och det har dom ju skött galant i alla år.
Dom för väl helt enkelt anställa folk som siter vid datorerna gdagarna i ända...
2008-09-25, 08:36
Medlem
StorMammas avatar
Det där är en sak jag funderat över faktiskt, varför är många shoppar som säljer lagliga prylar så otroligt långsamma?

De flesta OLAGLIGA butiker/handlare är snabba som tusan....

Underliga äro Herrens vägar.
2008-09-25, 09:44
Medlem
Himmler!s avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=447616

Tråd låst.

Mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem