2008-09-24, 19:23
Medlem
ariers avatar
Skulle just gå och köpa lite mat och ser kanske 150personer springa förbi min port på odengatan. Mot st:eriksplan så brinner det och korvkisoken mitt i parken har fått sig en törn.

Tog 7 foton men det gillade inte en person och tog min kamera och sa åt mig att radera allt. Han var 50cm längre och dem var 3 st. Inte mycket att sörja över....

Vid mataffären blir en Djurgårdare galen när jag säger att det ser ut som en krigszon i telefonen vid st:eriksplan varpå han säger att han skall döda mig och att jävla fittaikare skall också dö.
Skrattde åt honom och pekade på polisen som var 5 meter bakom.

Så vafan händer där ute....
Citera
2008-09-24, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arier
Skulle just gå och köpa lite mat och ser kanske 150personer springa förbi min port på odengatan. Mot st:eriksplan så brinner det och korvkisoken mitt i parken har fått sig en törn.

Tog 7 foton men det gillade inte en person och tog min kamera och sa åt mig att radera allt. Han var 50cm längre och dem var 3 st. Inte mycket att sörja över....

Vid mataffären blir en Djurgårdare galen när jag säger att det ser ut som en krigszon i telefonen vid st:eriksplan varpå han säger att han skall döda mig och att jävla fittaikare skall också dö.
Skrattde åt honom och pekade på polisen som var 5 meter bakom.

Så vafan händer där ute....

Ja va faan de e ju match på Råsunda.......dom gick väl vilse å e pissed för det....
Citera
2008-09-24, 19:48
Medlem
Verkar vara slagsmål i Vasaparken enl. nyheterna...
Citera
2008-09-24, 19:51
Medlem
ariers avatar
det skulle man nog lungt kunna påstå då det var säkert 5 st svarta polisvanar som körde rally där på fotbollsplanen!
Citera
2008-09-24, 20:06
Bannlyst
Lunga er lite nu

Vi får se vad som dyker upp på diverse sidor sent i natt alternativt morgon förmiddag.

Annars kanske Top Dogen Rob Engström dyker upp och gör ett inlägg. Ni vet han som drömmer om att söka till Främlingslegionen

Eller ännu bättre, Seven Sins YB:s topgirl lämnar kanske en redogörelse för hur han uppfattade kvällen i sina påtända ögon.
Om han inte tappat talförmågan vill säga
Citera
2008-09-24, 20:15
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Vid 19-tiden på onsdagskvällen drabbade två supportergäng ihop i Vasaparken.
Polisen uppger till dn.se att de omhändertagit 27 personer.
http://nyhetskanalen.se/1.642520/200...er_huliganbrak

Edit:
Dom kan i Helsingborg också
Citat:
Supportrarna började bråka inför mötet mellan Helsingborg och Kalmar.
När en polisman skulle bryta in blev han nedslagen och knivskuren i huvudet.
http://www.kvp.se/nyheter/1.1311183/...-supporterbrak
Citera
2008-09-24, 20:53
Bannlyst
4-6 poliser ingrep vid pendeltåget på Karlbergs station vid 7-tiden idag.
Citera
2008-09-24, 22:16
Medlem
johanbtks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arier
Tog 7 foton men det gillade inte en person och tog min kamera och sa åt mig att radera allt.
Kan du inte återställa bilderna?
Citera
2008-09-24, 22:32
Medlem
ariers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanbtk
Kan du inte återställa bilderna?

Försökte men de bilderna kom inte fram konstigt nog. Undrar också varför han inte ville vara med på just mina bilder då det sprang omkring säkert 10 fotografer och fotade allt!
Citera
2008-09-24, 22:42
Medlem
Liberaliss avatar
Kan du inte fotografera från din port?
Citera
2008-09-24, 22:46
Medlem
ariers avatar
ser ut över kullen på vasaparken och tyvärr inte åt sidorna där allt hände pga lövfyllda träd. Sedan var jag påväg till matbutiken när det hände och efter mordhotet i affären så var allt över när jag kom hem....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in