Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Enligt evolutionstroende så var det visst ett apdjur som var den där fiktiva gemensamma farsan!
Jag skriver det här så en fullständig idiot kan fatta det:
Vi kan se 1, vi kan se 2, vi kan se 3, 4, 5, 6 men saknar 7, vi kan se 8, 9, 10, 11, osv. Antar du att det finns en 7:a eller antar du att det finns en grön tomte som heter Bengt som har skapat allt?
Siffrorna är då bevisen i en beviskedja. Bara för att ett bevis saknad här och ett annat där betyder det inte att bilden skulle vara oklar.
Det går tex att fälla en mördare fast du inte har videofilmat händelsen. (ytterligare ett exempel så en 12:åring ska förstå)
Däremot att hävda att "NEJ! Det finns ingen sifferkedja! För min osynliga magiker uppe i himmelen har skapat allt med magi på 6 dagar!", DET är rent jubelidiotiskt trams min förvirrade vän.
Citat:
Men några bevis för den där fiktiva förfadern, ja...det har vi ju som bekant aldrig fått!
Sök på Google. Min 13 årige son klarade av det för sin uppsatts i skolan, du borde klara det du också om du anstränger dig?
Det finns hur mycket som helst och är verkligen INTE svårt alls.
Citat:
Hur kan Bing Bang ha varit en expansion av rumtiden, när vare sig tid eller rum sägs ha existerat?
Goooooogle.
Citat:
Något som inte existerar, kan ju naturligt nog inte heller börja expandera!
Goooooooooogle!
Citat:
Förresten, VAD var det som orsakade er fiktiva expansion?
Men sök på Google för fan som alla andra. Varför ska vi andra sitta och gräva fram vetenskapliga avhandlingar åt dig?
Citat:
Något måste ju ha orsakat er expansion!
Gah...