Under året har Adobe släppt Flex Builder och Air som alpha respektive beta för linux, samt anslutit sig till Linux Foundation.
Idag klockan 11 kommer Adobe att annonsera Creative Suite 4.
Vågar vi hoppas på goda nyheter för vår plattform?
Photoshop, Flash, Illustrator, Premiere, After Effects, Indesign och alla andra verktyg som ingår i creative suite vore onekligen trevligt att se för linux.
Oj oj oj...PS är ju den heliga graalen när det gäller "måste-applikationer" som får folk att inte överge Windows helt för Linux.
PS och MS Word (kompabiliteten mellan MSW och OO är inte 100% och ska man t.ex. arbeta med andra som bara har word blir det problem) är det enda som gör att jag fortfarande har dualboot med XP och Ubuntu.
Under året har Adobe släppt Flex Builder och Air som alpha respektive beta för linux, samt anslutit sig till Linux Foundation.
Idag klockan 11 kommer Adobe att annonsera Creative Suite 4.
Vågar vi hoppas på goda nyheter för vår plattform?
Photoshop, Flash, Illustrator, Premiere, After Effects, Indesign och alla andra verktyg som ingår i creative suite vore onekligen trevligt att se för linux.
nya funktioner.... *dreglar*
SÅ JÄÄÄÄVLA BRA FUNKTIONER!
Nya heta features, men ingen information om release till ytterligare plattformar.
Jag är hoppfull, men fortfarande realist. Om de väljer att skippa linux den här gången också så blir jag varken särskilt förvånad eller besviken.
Nya heta features, men ingen information om release till ytterligare plattformar.
Jag är hoppfull, men fortfarande realist. Om de väljer att skippa linux den här gången också så blir jag varken särskilt förvånad eller besviken.
Stämmer ganska bra överens med hur jag ser det... men hade varit jäklarns schysst om dom hade släppt det
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!