Tror benzo och alkohol har sabbat något för de flesta...
Min största tabbe var nog denna:
Det är en vanlig vinterhelg då jag blev bjuder till några brudar samt min tjej för att spela spel och vara social. "Jätte kul" tänkte jag och körde i mig x-antal valium för att inte bli uttråkad till döds.
En dryg timme senare, väl där kvällen tydligen skulle spenderas, satt vi och spelade något frågespel av okänt slag... boring. Alla kvinnor satt och smutta på vin och jag fick ett glas som snart åkte ner, utan att tänka på mitt tidigare intag av x-antal valium.
Efter det så kommer jag inte ihåg så mycket förutom att det blev ett jäkla liv på min tjej och de andra i lägenheten.
Nästa dag började kring sen eftermiddag, efter lite kliande på huvudet så börjar jag komma ihåg lite fragment av det som hade hänt tidigt på kvällen innan. Orolig som man blev plockade man upp mobilen och kollade in gårdagen och nattens samtal, och det var inte få... de flesta var även till min tjej samt ett nummer jag aldrig sett tidigare.
Tjejen vägrade prata med mig, hennes kompisar hatade mig, ja förutom två tydligen.
Det visade någon vecka senare att jag hade varit otrogen med en av hennes kompisar och varit på en annan också... saken är den att jag, som så många andra, blir välldigt intresserade av dem i det föredragna könet under alkohol. Men det har inte varit något problem, det brukar skötas snyggt och det går aldrig för långt. Men med benzo i kroppen och med tanke på hur kramsugen jag bli med alkohol var det dömt att gå åt skogen.
Så då förlorade man någon man tyckte välldigt mycket om pga. några vallar, eller alkoholen. Vilket man nu föredrar att beskylla.
Kan tillägga att jag aldrig mer har eller kommer att blanda benzo och alkohol igen.