• 1
  • 2
2008-09-22, 23:13
Medlem
Miljonären.s avatar
Är det bara jag eller är det fler som tycker att fler och fler av dom nya medlemmarna, specielt dom som reggats sig 2008 som har väldigt mycket PK åsikter, dom Säger ifrån på skarpen om man skriver neger/negroid/svart/apa, dom kallar medlemmarna på FB för nynazister, dom tycker Blondinbella är en drivkraftig entreprenör O.S.V tycker det är synd att det gamla FB andan ska försvinna. För vad vore Flashback utan sina negroider och nynazister??
Senast redigerad av Miljonären. 2008-09-22 kl. 23:31.
2008-09-22, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miljonären.
Är det bara jag eller är det fler som tycker att fler och fler av dom nya medlemmarna, specielt dom som reggats sig 2008 som har väldigt mycket PK åsikter, dom Säger ifrån på skarpen om man skriver neger/negroid/svart/apa, dom kallar medlemmarna på FB för nynazister, dom gillar tycker Blondinbella är en drivkraftig entreprenör O.S.V tycker det är synd att det gamla FB andan ska försvinna. För vad vore Flashback utan sina negroider och nynazister??

Vad vore Flashback utan att varje individ får tycka precis som denne vill?
2008-09-22, 23:15
Medlem
Kleptos avatar
Citat:
Är det bara jag eller är det fler som tycker att fler och fler av dom nya medlemmarna, specielt dom som reggats sig 2008 som har väldigt mycket PK åsikter, dom Säger ifrån på skarpen om man skriver neger/negroid/svart/apa, dom kallar medlemmarna på FB för nynazister, dom gillar tycker Blondinbella är en drivkraftig entreprenör O.S.V tycker det är synd att det gamla FB andan ska försvinna. För vad vore Flashback utan sina negroider och nynazister??

Jag är ny här inte har ja sagt sånna ord eller haft sånna åsikter:P Men ja tror inte de handlar om mig heller haha! Nä men seriöst jag har inte lagt märke till nått sånt :S:S
2008-09-22, 23:30
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legatoz
Vad vore Flashback utan att varje individ får tycka precis som denne vill?

jooo det är ju jättebra, Demokrati är toppen, alla är lika mycker värda bla bla bla, men det känns nästan som en invasion av Pk-människor. Specielt dom som har blivit medlemmar i slutet av 2007 och hela 2008.
2008-09-23, 00:21
Medlem
Krellyans avatar
Tror snarare att det handlar om att det är just de här nyreggade som syns. Jag är i alla fall sådan att om det är ett jävla idiotinlägg så kollar jag på regdatum och tänker "troll" eller liknande. Om det är ett välskrivet inlägg så tänker jag inte på det alls.
2008-09-23, 14:14
Moderator
vfs avatar
Tacka vet jag alla "äldre" medlemmar som bidrar till kunskapsbanken
genom idogt startande av skvallertrådar.
2008-09-23, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Tacka vet jag alla "äldre" medlemmar som bidrar till kunskapsbanken
genom idogt startande av skvallertrådar.

Även kallat kärringar?

Håller inte med Ts i sitt tänkande iaf, när man blivit medlem har ju varkens med ålder eller åsikt att göra!
Senast redigerad av TrollKungen 2008-09-23 kl. 14:21.
2008-09-23, 18:02
Bannlyst
Citat:
Är det bara jag eller är det fler som tycker att fler och fler av dom nya medlemmarna, specielt dom som reggats sig 2008 som har väldigt mycket PK åsikter, dom Säger ifrån på skarpen om man skriver neger/negroid/svart/apa, dom kallar medlemmarna på FB för nynazister, dom tycker Blondinbella är en drivkraftig entreprenör O.S.V tycker det är synd att det gamla FB andan ska försvinna. För vad vore Flashback utan sina negroider och nynazister??

Vad svarar man som nyreggad på det? Tack för välkomnandet?

Ärligt! Blev medlem för det sägs att det är högt i tak här!

Man knappast att jag gillar nynazister. Jag gillar bara att de får säga att de är nynazister.
2008-09-23, 18:49
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
jooo det är ju jättebra, Demokrati är toppen, alla är lika mycker värda bla bla bla, men det känns nästan som en invasion av Pk-människor. Specielt dom som har blivit medlemmar i slutet av 2007 och hela 2008.
Vad spelar det för roll? Ju fler folk med olika åsikter desto bättre. Vem vet kanske nån av de nyreggade "pkiterna" blir omvända härinne, då blir du väl glad?
2008-09-23, 23:22
Medlem
503s avatar
Flashback blir mer och mer uppmärksammat i media.
Kan vara därför det lockar till sig mer folk av blandad typ numer.

I övrigt så håller jag inte med helt och hållet, men viss sanning ligger det i det.
Vad jag tycker mig ha sett tidigare är att de nya användarna som beter sig som du beskriver antingen försvinner, eller trubbas av med tiden.
Således inget nytt för 2008.

Fast det är klart, kommer man direkt från familjeliv.se till fb så försvinner man antingen gråtandes tillbaka till FL och avlägger rapport, eller så "vaknar man upp" och blir en utav de som smutskastas på FL för att de faktiskt gillar bägge forumen.
Senast redigerad av 503 2008-09-23 kl. 23:25.
2008-09-24, 19:37
Medlem
Kalasjnikovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 503
Flashback blir mer och mer uppmärksammat i media.
Kan vara därför det lockar till sig mer folk av blandad typ numer.

I övrigt så håller jag inte med helt och hållet, men viss sanning ligger det i det.
Vad jag tycker mig ha sett tidigare är att de nya användarna som beter sig som du beskriver antingen försvinner, eller trubbas av med tiden.
Således inget nytt för 2008.

Fast det är klart, kommer man direkt från familjeliv.se till fb så försvinner man antingen gråtandes tillbaka till FL och avlägger rapport, eller så "vaknar man upp" och blir en utav de som smutskastas på FL för att de faktiskt gillar bägge forumen.
Väldigt sant. Inte för att jag någonsin satt min fot på familjeliv, men jag har tidigare hängt på allsjöns forum och fick lite av en chock när jag klev in här. Men den här chocken har mestadels gjort mig gott. Lite av ett uppvaknande kan man säga.
2008-09-24, 19:42
Bannlyst
Vad är då detta? Ett löjligt försök att uttrycka en absurditet gentemot Napalmregn. Hur kan Napalmregn ens kopplas till PK-ism när Napalmregn innehar överlägsna kunskaper inom rasforskning (som i ren(raslig) PK-anda inte är forskning då raser tydligen inte existerar. Bah! Värre tomlöst humbug får man leta efter!).

Napalmregn har talat...
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in