2021-02-14, 09:07
Bannlyst
r det ngon som har lockats av Into The Wild hr? Eller ven frskt att verleva i skogen.
Citera
2021-02-14, 10:48
Medlem
vilket jvla dumhuvud men filmen var fngslande
hoppas att filmen inte lurade ntt annat dumhuvud att ta livet av sig i vildmarken
Citera
2021-02-14, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
vilket jvla dumhuvud men filmen var fngslande
hoppas att filmen inte lurade ntt annat dumhuvud att ta livet av sig i vildmarken

Flera turister har dtt nr de frskt tagit sig fram till den vergivna bussen, drfr beslutade de sig att flytta bussen

https://www.theguardian.com/us-news/...ska-mccandless
Citera
2021-03-03, 11:59
Medlem
dazed-and-confuseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Flera turister har dtt nr de frskt tagit sig fram till den vergivna bussen, drfr beslutade de sig att flytta bussen

https://www.theguardian.com/us-news/...ska-mccandless
Ironin i att man inspireras s till den milda grad men likvl misslyckas med att ta till sig filmen och kanske n hgre grad Krakauers bok r ju magnifikt i sig.
Citera
2025-07-02, 20:00
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
r det ngon som har lockats av Into The Wild hr? Eller ven frskt att verleva i skogen.

Kommer alltid i dessa tankar nr jag ser den hr filmen, jag sg den igr och terkom i tankarna om att leva i naturen och klara sig enbart p naturens tillgngar men svrare n man tror.

Dremot har jag en drm om att flytta till ett hus i skogen p ngon avlgsen plats dr jag kan leva mer p naturen(Fiska,odla,jaga) och fixa med huset, och komma bort frn stressen och leva livet som det egentligen borde vara, det r en drm jag verkligen hoppas gr i uppfyllelse i framtiden.

Den hr filmen r absolut en av mina favoriter, en bonus r musiken i filmen(Eddie Vedder).
Citera
2025-07-03, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Kommer alltid i dessa tankar nr jag ser den hr filmen, jag sg den igr och terkom i tankarna om att leva i naturen och klara sig enbart p naturens tillgngar men svrare n man tror.

Dremot har jag en drm om att flytta till ett hus i skogen p ngon avlgsen plats dr jag kan leva mer p naturen(Fiska,odla,jaga) och fixa med huset, och komma bort frn stressen och leva livet som det egentligen borde vara, det r en drm jag verkligen hoppas gr i uppfyllelse i framtiden.

Den hr filmen r absolut en av mina favoriter, en bonus r musiken i filmen(Eddie Vedder).

Brja med att hyra en enkel stuga utan elektricitet och rinnande vatten p en avlgsen plats Norrland ett par veckor och lev det enkla livet s ser du om det passar dig. Fast det kanske du redan gjort? Hoppas du nr din drm!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in