Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-09-22, 15:58
Medlem
Butchers avatar
Har tagit bort mitt Limewire. Efter en sökning så har jag dock mängder med låtar och filmer kvar på datorn, som står just under Limewire. När jag försöker öppna mappsökvägen så möts jag bara av följande:

Citat:
"Filnamnet" refererar till en plats som inte är tillgänglig. Det kan vara en hårddisk på den här datorn eller på ett nätverk. Kontrollera att disken är korrekt ansluten och att datorn är ansluten till Internet eller nätverket. Försök sedan på nytt. Om platsen fortfarande inte kan hittas kan det bero på att informationen har flyttats till en annan plats.

Har försökt deleta samtliga, men inget funkar. Vad fan ska jag göra för att få bort det här? Har Vista, och Norton Antivirus om det spelar någon roll...
Citera
2008-09-22, 16:07
Medlem
carbsons avatar
CCleaner. tanka hem o kör. borde ta bort de du inte vill ha.
Citera
2008-09-23, 17:52
Medlem
Butchers avatar
Problemet kvarstår. Filerna finns när jag söker efter dem på datorn, men de går inte att använda. Så de finns i sökfunktionen, men annars inte? När jag försöker öppna aktuell sökväg som filen ska finnas på existerar inte sökvägen.

Ccleaner tog bort ikonbilderna från mapparna och filerna, men mapparna och filarna finns fortfarande kvar. Några andra förslag som kan hjälpa mig?
Senast redigerad av Butcher 2008-09-23 kl. 17:57.
Citera
2011-02-06, 13:53
Medlem
"Filnamnet" refererar till en plats som inte är tillgänglig. Det kan vara en hårddisk på den här datorn eller på ett nätverk. Kontrollera att disken är korrekt ansluten och att datorn är ansluten till Internet eller nätverket. Försök sedan på nytt. Om platsen fortfarande inte kan hittas kan det bero på att informationen har flyttats till en annan plats.

Jag har samma problem, någon som har någon lösning?

Köpte en ny dator (laptop) för ett par dar sen, och så tänkte jag ladda ner en film igår, men så kom den här (se ovan) rutan upp när jag försökte öppna mappen. Så jag prövade en annan torrent, och då är det antingen så att rutan kommer upp igen ELLER att jag kommer in i mappen men den är helt tom. Har prövat ladda ner en låt, men samma sak där, antingen kommer rutan upp eller så är mappen tom!

Såå om någon vet vad jag bör göra så får ni jääättegärna berätta.
Citera
2011-02-06, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dantey23

Jag har samma problem, någon som har någon lösning?

Köpte en ny dator (laptop) för ett par dar sen, och så tänkte jag ladda ner en film igår, men så kom den här (se ovan) rutan upp när jag försökte öppna mappen. Så jag prövade en annan torrent, och då är det antingen så att rutan kommer upp igen ELLER att jag kommer in i mappen men den är helt tom. Har prövat ladda ner en låt, men samma sak där, antingen kommer rutan upp eller så är mappen tom!

Såå om någon vet vad jag bör göra så får ni jääättegärna berätta.

EDIT: Fan, trodde att jag hade löst det, men nej >.< Problemet kvarstår!
Senast redigerad av Dantey23 2011-02-06 kl. 16:20.
Citera
2011-02-19, 13:37
Medlem
Får samma fel när jag försöker föra över filer till min externa hårddisk. Ingen som vet varför?
Citera
2011-05-16, 19:03
Medlem
woosas avatar
Nu råkade jag deleta min skrivbordsmapp så jag får upp C:\users\användarnamn\deskop refererar till en plats som inte är tillgänglig.

Kan man åtgärda detta på något sätt? Ganska störande då den rutan hoppar upp väldigt ofta samt att jag inte kan lägga saker på skrivbordet längre
Citera
2012-02-01, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woosa
Nu råkade jag deleta min skrivbordsmapp så jag får upp C:\users\användarnamn\deskop refererar till en plats som inte är tillgänglig.

Kan man åtgärda detta på något sätt? Ganska störande då den rutan hoppar upp väldigt ofta samt att jag inte kan lägga saker på skrivbordet längre

EDIT: Nevermind, löste sig när jag startade om datorn.
Senast redigerad av Tiltovic 2012-02-01 kl. 19:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in