Jag har vart inne i tornet vid ett flertal tillfällen och där finns inte så mycket att se igentligen..dörren ner till berget tex är igensvetsad och många saker är borttagna tex nödgeneratorn och massa radioutrustning etc,
så det är numera som ett vanligt hus.
men en rolig sak är att i el centralen som ligger i källaren så finns det en box med lite knappar där det där det står "nödstopp järfälla värmeverk" finns också några andra boxar tex en där det står nått i stil med telenätet I/0.
hehe lite sugen man vart på att trycka på nån sådan knapp
men för er som vill Ue,a lite så finns det en stor grönmålad "husvagnvagn" med en liten mast i skogen där vid robotramperna som jag sätt men inte gått fram till
ps det finns inget sjukhus eller liknande där