2008-09-21, 14:38
Medlem
Securions avatar
Räcker det att rösta på Sverigedemokraterna? Kan det partiet lösa våra problem med muslimerna? Dom verkar vara mer inriktade på "araber", "kriminella", osv istället för vad som faktiskt ligger till grund för våra problem, Islam.

Och vad ska vi socialliberaler rösta på? Sverigedemokraterna är ju socialdemokratiska mer eller mindre.

En sak till...

Har vi passerat den fina linje där Sveriges framtid blir detsamma som den i tex Libanon?
Är det oåterkalleligt?
Citera
2008-09-21, 14:42
Medlem
M_A_Rs avatar
Våld eller politik? En mix av båda, anser jag, med betoning på våldsdelen. För att uppnå VERKLIGA förändringar krävs det brutalt, gammalt, hederligt våld. Hur tror ni islam tog över Mellanöstern och Nordafrika? Genom att krama sina fiender och ge dom blommor?

Sverige kommer alldeles säkert att uppleva våld i framtiden på grund av den ogynnsamma etniska mixen som finns i det här landet, ett problem som dessutom förvärras och blir värre för varje år.
Citera
2008-09-21, 14:51
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Våld eller politik? En mix av båda, anser jag, med betoning på våldsdelen. För att uppnå VERKLIGA förändringar krävs det brutalt, gammalt, hederligt våld. Hur tror ni islam tog över Mellanöstern och Nordafrika? Genom att krama sina fiender och ge dom blommor?

Sverige kommer alldeles säkert att uppleva våld i framtiden på grund av den ogynnsamma etniska mixen som finns i det här landet, ett problem som dessutom förvärras och blir värre för varje år.
Frågan är kanske om det kommer att bli ett religionskrig som i libanon där muslimerna massmördade den kristna befolkningen efter att ha blivit en majoritet, eller om det kommer att bli något nytt "raskrig" av nåt slag?

Jag tror det som avskräcker dom flesta från att stödja en väpnad kamp i Sverige är just "raskrig". Känns väldigt mycket nazi-tyskland all over again.
Kort sagt; känns meningslöst att slåss för en "ras" när över halva befolkningen är "blandade" i regnbågens alla färger.

Däremot tror jag inte att människor skulle ha några problem att slåss mot människor som vill tvinga på dom en förtryckande och fördummande religion/levnadssätt/etc.
Inte i dagens vetenskapliga samhälle med frihet, liberalism och valfriheter som vi är så vana vid.
Citera
2008-09-21, 15:28
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Frågan är kanske om det kommer att bli ett religionskrig som i libanon där muslimerna massmördade den kristna befolkningen efter att ha blivit en majoritet, eller om det kommer att bli något nytt "raskrig" av nåt slag?

Jag tror det som avskräcker dom flesta från att stödja en väpnad kamp i Sverige är just "raskrig". Känns väldigt mycket nazi-tyskland all over again.
Kort sagt; känns meningslöst att slåss för en "ras" när över halva befolkningen är "blandade" i regnbågens alla färger.

Däremot tror jag inte att människor skulle ha några problem att slåss mot människor som vill tvinga på dom en förtryckande och fördummande religion/levnadssätt/etc.
Inte i dagens vetenskapliga samhälle med frihet, liberalism och valfriheter som vi är så vana vid.

Detta är omöjligt att svara på. Det blir nog lite av varje. Etniska konflikter olika grupper emellan, dvs inte bara svenskar mot invandrare, utan även t.ex negrer mot araber. Kan ju tänkas att rasismen får en renässans bland vita människor, och att Hitler-liknande tankegångar ånyo får fäste, oavsett hur situationen ser ut idag. Ett annat scenario är att muslimerna fattar att dom är många, och försöker ta makten med våld. Alla icke-muslimer, såväl färgade som vita kommer att slåss mot dom gemensamt. Eller så blir muslimerna i majoritet och klubbar genom allt dom vill med hjälp av "demokrati". Samhället blir mer och mer outhärdligt för normala människor, som därigenom reser sig och vill ha självständighet från muslimväldet.
Citera
2008-09-21, 15:56
Bannlyst
Citat:
Räcker det att rösta på Sverigedemokraterna? Kan det partiet lösa våra problem med muslimerna? Dom verkar vara mer inriktade på "araber", "kriminella", osv istället för vad som faktiskt ligger till grund för våra problem, Islam.

Och vad ska vi socialliberaler rösta på? Sverigedemokraterna är ju socialdemokratiska mer eller mindre.

En sak till...

Har vi passerat den fina linje där Sveriges framtid blir detsamma som den i tex Libanon?
Är det oåterkalleligt?
Nej det räcker inte kan jag säga, allt för blattar har redan svensk medborgarskap sverigedemkorater kan icke utvisa dessa, och ju mer tiden går desto mer medborgaskap kommer.

Sug på tummen
Citera
2008-09-21, 17:56
Medlem
Olaus Magnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
Nej det räcker inte kan jag säga, allt för blattar har redan svensk medborgarskap sverigedemkorater kan icke utvisa dessa, och ju mer tiden går desto mer medborgaskap kommer.

Sug på tummen

Det är via rådande lagstiftning osvenskarna tillskansat sig medborgarskap. Så, förändrar vi bara lagarna kan självfallet dessa medborgarskap återkallas/upphävas. Och blattarna kan skickas på porten.
Citera
2008-09-21, 19:01
Medlem
Fascists avatar
Citat:

Svår sot kräver stark bot, brukar man säga.
Parasiterna kommer aldrig att lämna landet frivilligt, och då återstår inte så mycket annat än svenskt stål och allmän holmgång.
Citera
2008-09-21, 19:39
Medlem
aryan_utophias avatar
tyvärr kommer sverigedemokraterna inte kunna åstakomma någon större skillnad, då alla etablerade partier har som prioritet ett att utrota svenskarna så snabb det bara går.

Enda demokratiska hoppet vore om Nationaldemokraterna får egen majoritet, men det lär inte hända.

Det enda riktiga hoppet som jag ser det är nazistisk statskupp i framtiden, annars kommer Sverige högst sannolikt fortsätta degenera till ett u-land befolkat av negrer och araber.
Citera
2008-09-21, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R

Jag håller med dig till 99%.

Kom igen nu!!!

FÖR SVEA RIKE
Citera
2008-09-21, 20:02
Medlem
Doncos avatar
Nej, att bara rösta på SD räcker inte, men det är en väldigt bra början. Sedan har jag mer för att utöva en tyst kamp mot inkräktarna. Smygrasism är ett bra sådant vapen. Så fort jag har chansen till att missgynna en oönskad så gör jag det. Man stänger dörrar som är öppna för svenskar och låter dem smaka på utanförskapet.
Citera
2008-09-22, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olaus Magnus
Det är via rådande lagstiftning osvenskarna tillskansat sig medborgarskap. Så, förändrar vi bara lagarna kan självfallet dessa medborgarskap återkallas/upphävas. Och blattarna kan skickas på porten.

Ha ha fick du mardrömmar inatt eller, det där stämmer icke, kommer aldrig i gå igenom.
Citera
2008-09-22, 13:29
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
Ha ha fick du mardrömmar inatt eller, det där stämmer icke, kommer aldrig i gå igenom.

Och detta antagande grundar du på?

a) önskemål

b) fakta

c) ignorans
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem