Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Men du är ju redan hatad av svartingarna. Jag säger inte att alla svartingar hatar dig, men tillräckligt många för att du ska bli mörkrädd. Och självklart tycker jag instinktivt illa om svartingar, en olustkänsla som ganska snabbt kan förvandlas till rent och oförfalskat hat. Tyvärr finns det motbjudande fittor som skyller blattarnas hat på vårt hat. Precis som om vi bryr oss. Var inte en sådan fitta. Var som kung Rikard Lejonhjärta av England. Eller som kung Jan Sobieski av Polen. Starka män med ballar av stål som stod upp och kämpade för vår civilisation. Inget mer fegt, patetiskt skit som att vi måste försöka "förstå" blattarna och höra upp med att vara taskiga mot dom. Vi ska för sjutton inte anpassa oss efter dom. Inget mer beskylla sina ariska medmänniskor för att dom är sådana hemska rasister som framkallar hat hos dom mörka. Ni är fega strutsar som stoppar huvudet i sanden. Nej, säger jag. Vi måste upprepa våra forna europeiska hjältars stordåd och krossa dom lössen med grovt och brutalt våld.
mm, fin rasism det där...
usch nä... hoppas verkligen inte sånna idioter som du får makten, nä:
MAKT ÅT ------>FOLKET<------ Inte hos konservatisterna