2008-09-22, 13:35
Medlem
Securions avatar
Jag är väldigt säker på att mina landsmän inte är kapabla till nån form av "etnisk rensning". Inte ens om deras liv stod på spel.

Nej, vi svenskar får nog hitta ett annat sätt att repatriera den värsta 10-25% av dom och stå ut med att resten faktiskt stannar och integreras.

Om vi kastade ut dom värsta 10%, tex dom mest militanta muslimerna, patriarkala förespråkare och andra som direkt hindrar integration, så skulle resten snabbare foga sig till att bli integrerade.

Se också till att dom bara får två år på sig att lära sig svenska, sen åker dom ut igen.
Citera
2008-09-22, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Jag är väldigt säker på att mina landsmän inte är kapabla till nån form av "etnisk rensning". Inte ens om deras liv stod på spel.

Nej, vi svenskar får nog hitta ett annat sätt att repatriera den värsta 10-25% av dom och stå ut med att resten faktiskt stannar och integreras.

Om vi kastade ut dom värsta 10%, tex dom mest militanta muslimerna, patriarkala förespråkare och andra som direkt hindrar integration, så skulle resten snabbare foga sig till att bli integrerade.

Se också till att dom bara får två år på sig att lära sig svenska, sen åker dom ut igen.

Äntligen inser du sanningen, Men varför så hatiskt, glöm inte finnarna är majoriteten i sverige,
Citera
2008-09-22, 15:09
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Nej, att bara rösta på SD räcker inte, men det är en väldigt bra början. Sedan har jag mer för att utöva en tyst kamp mot inkräktarna. Smygrasism är ett bra sådant vapen. Så fort jag har chansen till att missgynna en oönskad så gör jag det. Man stänger dörrar som är öppna för svenskar och låter dem smaka på utanförskapet.

Jag fattar precis.. ungefär som i det här fallet..

Låter som något som jag skulle kunna göra..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3367070.ab
Citera
2008-09-22, 15:20
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R

Vi vill inte att våra barn ska drabbas av deras hat, och vi bör således inte låta deras barn drabbas av vårt hat.
Citera
2008-09-22, 17:58
Medlem
Doncos avatar
Citat:

Japp, konkret och lysande exempel på hur en svensk stänger dörren för en invandrare

Det är ju egentligen föräldrarna som ska anmälas för sitt oansvariga beteende. Vad är det för jävla nötter som lämnar en fyraåring ensam på perrongen?
Citera
2008-09-22, 19:07
Medlem
Fascists avatar
Citat:

Jag tror att du har väldigt fel. Vi europeer är mycket bra på etnisk rensning historiskt sett, och nordmännens raseri är måhända väl gömt men knappast borta.
Citera
2008-09-23, 06:57
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Vi vill inte att våra barn ska drabbas av deras hat, och vi bör således inte låta deras barn drabbas av vårt hat.

Men du är ju redan hatad av svartingarna. Jag säger inte att alla svartingar hatar dig, men tillräckligt många för att du ska bli mörkrädd. Och självklart tycker jag instinktivt illa om svartingar, en olustkänsla som ganska snabbt kan förvandlas till rent och oförfalskat hat. Tyvärr finns det motbjudande fittor som skyller blattarnas hat på vårt hat. Precis som om vi bryr oss. Var inte en sådan fitta. Var som kung Rikard Lejonhjärta av England. Eller som kung Jan Sobieski av Polen. Starka män med ballar av stål som stod upp och kämpade för vår civilisation. Inget mer fegt, patetiskt skit som att vi måste försöka "förstå" blattarna och höra upp med att vara taskiga mot dom. Vi ska för sjutton inte anpassa oss efter dom. Inget mer beskylla sina ariska medmänniskor för att dom är sådana hemska rasister som framkallar hat hos dom mörka. Ni är fega strutsar som stoppar huvudet i sanden. Nej, säger jag. Vi måste upprepa våra forna europeiska hjältars stordåd och krossa dom lössen med grovt och brutalt våld.
Citera
2008-09-23, 08:08
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Men du är ju redan hatad av svartingarna. Jag säger inte att alla svartingar hatar dig, men tillräckligt många för att du ska bli mörkrädd. Och självklart tycker jag instinktivt illa om svartingar, en olustkänsla som ganska snabbt kan förvandlas till rent och oförfalskat hat. Tyvärr finns det motbjudande fittor som skyller blattarnas hat på vårt hat. Precis som om vi bryr oss. Var inte en sådan fitta. Var som kung Rikard Lejonhjärta av England. Eller som kung Jan Sobieski av Polen. Starka män med ballar av stål som stod upp och kämpade för vår civilisation. Inget mer fegt, patetiskt skit som att vi måste försöka "förstå" blattarna och höra upp med att vara taskiga mot dom. Vi ska för sjutton inte anpassa oss efter dom. Inget mer beskylla sina ariska medmänniskor för att dom är sådana hemska rasister som framkallar hat hos dom mörka. Ni är fega strutsar som stoppar huvudet i sanden. Nej, säger jag. Vi måste upprepa våra forna europeiska hjältars stordåd och krossa dom lössen med grovt och brutalt våld.

mm, fin rasism det där...

usch nä... hoppas verkligen inte sånna idioter som du får makten, nä:

MAKT ÅT ------>FOLKET<------ Inte hos konservatisterna
Citera
2008-09-23, 08:31
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunday Morning

Ap-kramare?
Citera
2008-09-23, 08:44
Bannlyst
Våld eller Politik?

Först skall blattarna få lära sig veta hut
Och sedan skall dom köras ut
Då kanske äntligen alla dessa blattar
Deras små hjärnor äntligen fattar
Att dom inte ska tro
Att det i Sverige dom ska bo
Utan snarare i ett annat land
Ett med väldigt mycket sand
Bye-bye och välkommen att aldrig komma tillbaka
Om ni inte vill smaka svennenäve på er haka
Citera
2008-09-23, 12:30
Medlem
Laurabs avatar
Citat:
Räcker det att rösta på Sverigedemokraterna? Kan det partiet lösa våra problem med muslimerna? Dom verkar vara mer inriktade på "araber", "kriminella", osv istället för vad som faktiskt ligger till grund för våra problem, Islam.

Det stämmer faktiskt.
Citera
2008-09-23, 12:59
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunday Morning

Tufft, lite Sex Pistols anno 1978 över det hela.

Idag är ju tack och lov nästan varenda svensk över 25 bast smygrasist på ett eller annat sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in