2008-09-21, 14:15
Medlem
För mig är en attraktiv tonårsflicka utan sexuell erfarenhet överlägsen en extremt attraktiv flicka med sådan erfarenhet som flickvän. Att kyssa en okyst tjej föreställer jag mig vara storartat jämfört med motsatsen. En brud som har haft oskyddat samlag eller utfört oralsex är därmed inte bara utesluten utan ett skämt som flickvänskandidat. Jag är varken religiös eller son till föräldrar med motsvarande åsikt. (Ingen i min omgivning håller med)

Vart går din gräns? Har din partner tappat intresset efter att en tidigare okänd uppgift framkommigt? osv
Citera
2008-09-21, 14:20
Medlem
Pseud0nyms avatar
Jag har inga gränser, såvida hon har "rätt" personlighet och utseende och inte har könssjukdomar.
Citera
2008-09-21, 14:21
Medlem
Fred Friendlys avatar
Det är ju 18 års åldersgräns, antar att du är 18 år. I så fall blir det nog svårt att hitta oskulder. Det är ju en fin tanke men rätt problematiskt. Jag talar inte om det förflutna med tjejer jag träffar, inte till en början i alla fall.

Har du någonsin fått ett skjut förresten? Din inställning får mig att tro att du mycket väl kan vara oskuld och rädd att visa hur grön du är för en "erfaren" tjej.
Citera
2008-09-21, 14:35
Medlem
SheriffeN^^s avatar
För mig är det bara sexigt om en person har levt lite. Det är till stor del våra erfarenheter som gör oss bättre, visare och starkare - och det är några av de saker jag letar efter i en partner.

För mig är denna sorts oskuld, eller t.om. svaghet som så många verkar leta efter inte lika med feminin polaritet. Inte för att jag skulle säga nej till en tjej jag gillar bara för att hon är oskuld, det är helt enkelt inget som jag bryr mig särskilt mycket om.
Citera
2008-09-21, 14:56
Medlem
Ett + för mig men inget nödvändigt.

Sen kan de va jobbigt om de är nån sån här frikyrklig tjej som inte vill ligga förns man har träffats i 2 månader och inte kör nått annat än missionären. Då kan hon dra åt helvete enligt mig.

Slutsats. Det är bra om dom är oskuld så länge det inte innebär en massa extra jobb.
Citera
2008-09-21, 14:59
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atheist
...En brud som har haft oskyddat samlag eller utfört oralsex är därmed inte bara utesluten utan ett skämt som flickvänskandidat....
Detta sticker ut en hel del. Lust att förklara varför du tycker någon är ett skämt som flickvänskandidat för att den utfört oralsex? Det är alltså ok med skyddat samlag, men inte med oralsex?

Upplys.
Citera
2008-09-21, 15:00
Medlem
The Creators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Slutsats. Det är bra om dom är oskuld så länge det inte innebär en massa extra jobb.

Sen när skulle inte en oskuld innebära extra jobb? Ligger man med en oskuld får man ju garanterat vara den som "visar vägen".
Citera
2008-09-21, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Creator
Sen när skulle inte en oskuld innebära extra jobb? Ligger man med en oskuld får man ju garanterat vara den som "visar vägen".
Extra jobb menar jag att det skulle ta mer än 2 veckor innan man får knulla.
Sen att man får visa vägen är väll självklart och det är väll inga större problem om tjejen inte är torr som en sandlåda och inte vill prova nått nytt?
Citera
2008-09-21, 15:08
Medlem
Raudsepps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Creator

Men om man inte vill att det ska bli något seriöst med det hela utan man vill bara ha sex med henne och hon vill att första gången ska vara något fint då måste man övertala henne, smöra och säga att man älskar henne o.s.v.
Citera
2008-09-21, 15:14
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Extra jobb menar jag att det skulle ta mer än 2 veckor innan man får knulla.
Sen att man får visa vägen är väll självklart och det är väll inga större problem om tjejen inte är torr som en sandlåda och inte vill prova nått nytt?

Du får ju garanterat leta länge om du ska hitta en tjej som vill knulla innan 2 veckor har gott om hon är oskuld. Så vida hon inte jagar efter någon som kan ta den ifrån henne och du råkar stå i vägen!

Kvinnor har ju en liten seriösare syn på sin oskuld än vi killar. Det ska vara den rätte och kännas rätt osv.
Citera
2008-09-21, 15:24
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
Du får ju garanterat leta länge om du ska hitta en tjej som vill knulla innan 2 veckor har gott om hon är oskuld. Så vida hon inte jagar efter någon som kan ta den ifrån henne och du råkar stå i vägen!

Kvinnor har ju en liten seriösare syn på sin oskuld än vi killar. Det ska vara den rätte och kännas rätt osv.

Det var väl hemskt generaliserande, jag tror ungefär lika många blivit av med sin oskuld i nån tonårsförälskelse eller efter någon fest på folköl som vilken kille som helst.
Citera
2008-09-21, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior

Beror på hur gammla tjejerna är. Upp till 20 år är de nog inge problem att få en tjej att ligga innan 2 veckor fast hon är oskuld.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in