Citat:
Att vi vill ha sex lika mycket tycker jag känns givet.
Ursprungligen postat av Mr Mojo Risin'
Det är ett väldigt stort "ungefär", det där...
Vi gör ett experiment!
Upplägg: En Sandy's-affär längs en medel/lågtraffikerad gata. "Testgrupp 1" består av 1000 förbipasserande män. "Testgrupp 2" består av 1000 förbipasserande kvinnor.
Det är efter stängningsdags. I fallet "Testgrupp 1", är det en medelsnygg tjej som håller på att städar i butiken. För varje man i "Testgrupp 1" som går förbi (en i taget naturligtvis), går städartjejen fram till fönstret mot gatan, åmar sig lite, knäpper upp sin skjorta och gör en lockande gest mot mammen som går förbi. Detta i syfte att ha samlag med mannen. Han är ensam på gatan och hon är ensam i affären.
Samma fall, men "Testgrupp 2". I den här studien står en "likvärdigt" snygg kille och städar. Han påkallar på samma sätt den förbipasserande kvinnans uppmärksamhet, och på likvärdigt sätt, gör han en lockande gest till kvinnan på gatan. Total "diskretion" utåt gäller såklart i detta fall också.
Alla kvinnor och män i båda testgrupper är singlar och friska.
Vilken grupp tror ni kommer uppvisa högst antal penetreringar?
Jaja. Fånigt exempel kanske. Men även om jag är helt med på att kvinnor är sexuella varelser precis som män, så är det mycket stora skillnader på hur vi yttrar oss sexuellt och varför.
Som sagt, vi är ungefär likadana, sexuellt. Med ett jättelikt "ungefär".
Upplägg: En Sandy's-affär längs en medel/lågtraffikerad gata. "Testgrupp 1" består av 1000 förbipasserande män. "Testgrupp 2" består av 1000 förbipasserande kvinnor.
Det är efter stängningsdags. I fallet "Testgrupp 1", är det en medelsnygg tjej som håller på att städar i butiken. För varje man i "Testgrupp 1" som går förbi (en i taget naturligtvis), går städartjejen fram till fönstret mot gatan, åmar sig lite, knäpper upp sin skjorta och gör en lockande gest mot mammen som går förbi. Detta i syfte att ha samlag med mannen. Han är ensam på gatan och hon är ensam i affären.
Samma fall, men "Testgrupp 2". I den här studien står en "likvärdigt" snygg kille och städar. Han påkallar på samma sätt den förbipasserande kvinnans uppmärksamhet, och på likvärdigt sätt, gör han en lockande gest till kvinnan på gatan. Total "diskretion" utåt gäller såklart i detta fall också.
Alla kvinnor och män i båda testgrupper är singlar och friska.
Vilken grupp tror ni kommer uppvisa högst antal penetreringar?
Jaja. Fånigt exempel kanske. Men även om jag är helt med på att kvinnor är sexuella varelser precis som män, så är det mycket stora skillnader på hur vi yttrar oss sexuellt och varför.
Som sagt, vi är ungefär likadana, sexuellt. Med ett jättelikt "ungefär".
Men hur vi vill ha det verkar variera.
Ofta har tjejerna lite andra krav på vad som ska ingå, men de vill nog lika mycket.
Kanske avstår vi hellre än har sex på ett sätt som inte är helt 100 för oss, medans killar oftare tar vad som än bjuds, men det har ju inget med VILJA att göra.
Jag kan vara jättehungrig, men jag vill inte äta på McDonalds ändå.
Aptit som en häst, äter ofta o gärna o mycket, men fan inte just McDonalds.
Så om det är vad som erbjuds så kan jag ju verka ohungrig, fast jag gärna hade satt i mig 2kg pasta...

(Knappast pojkvänsmaterial i mina ögon... )