2008-09-22, 16:17
Medlem
Zorshas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Mojo Risin'
Det är ett väldigt stort "ungefär", det där...
Att vi vill ha sex lika mycket tycker jag känns givet.
Men hur vi vill ha det verkar variera.
Ofta har tjejerna lite andra krav på vad som ska ingå, men de vill nog lika mycket.
Kanske avstår vi hellre än har sex på ett sätt som inte är helt 100 för oss, medans killar oftare tar vad som än bjuds, men det har ju inget med VILJA att göra.
Jag kan vara jättehungrig, men jag vill inte äta på McDonalds ändå.
Aptit som en häst, äter ofta o gärna o mycket, men fan inte just McDonalds.
Så om det är vad som erbjuds så kan jag ju verka ohungrig, fast jag gärna hade satt i mig 2kg pasta...
Citera
2008-09-22, 16:27
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Lust att ge dig på en gissning ang. penetreringsfördelningen Testgrupp 1 & 2?

Ja, jag vet att det är irrelevant mtp "hur" man vill ha det, men jag är ändå nyfiken på vilken fördelning du tror det skulle resultera i. Du kan svara i %. Antar det blir lättast att tänka så.
Citera
2008-09-22, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blubbblubbblubb

Är det någon som känner på sig att de kommer ändra planerna eller ångrar sitt tidigare sitt sexliv, nu efter att den synnerligen anonyma "atheist" förklarat att det utesluter er som flickvänsmaterial? Blir ni sårade?

Nej. Folk har olika preferenser. När jag var oskuld tappade jag intresset för killar som var för besatta vid min oskuld. Jag ville ha nån som var mer avspänd och inte tyckte det var nån big deal.
De som tycker det ÄR en big deal måste väl få hitta varandra de också.
Citera
2008-09-22, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atheist
För mig är en attraktiv tonårsflicka utan sexuell erfarenhet överlägsen en extremt attraktiv flicka med sådan erfarenhet som flickvän. Att kyssa en okyst tjej föreställer jag mig vara storartat jämfört med motsatsen. En brud som har haft oskyddat samlag eller utfört oralsex är därmed inte bara utesluten utan ett skämt som flickvänskandidat. Jag är varken religiös eller son till föräldrar med motsvarande åsikt. (Ingen i min omgivning håller med)

Vart går din gräns? Har din partner tappat intresset efter att en tidigare okänd uppgift framkommigt? osv

Antar att du får byta ut flickvän stup i kvarten, eftersom en flicka endast kan vara okysst en gång. Så fort du kysst dem (flickorna) är de således kyssta och därmed mindre attraktiva. (Knappast pojkvänsmaterial i mina ögon... )
Varför föreställer du dig att det är storartat att kyssa en okysst tjej? Sämre kyssteknik, så att du får lära upp från början, eller what? Och vad har dina frågor att göra med heder?
Tror tyvärr (eller så är det kanske bäst så) att det kan bli tufft för dig att finna flickvänner som kan leva upp till sina krav på kyskhet. Risken är stor att dina förhållanden kan baseras på lögner ("O, jag är okysst. Not.....)"

Alla jag haft förhållande med har varit ganska mogna personer och därmed insett att man har aft ett liv också före det nuvarande förhållandet. Svaret på en av dina frågor är alltså nej: partnern har icke tappat intresset för att jag har haft ett liv före honom. Den första frågan är ointressant; gränser är sällan stabila utan kan ändras med ökade erfarenheter.
Citera
2008-09-22, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turnip Master
Ett smart drag, men det går dock att kontra. Knulla själv runt med allt som rör sig och låta bli att gifta dig. Om man inte själv kan vinna så ska fan inte de jävlarna vinna heller

Hur "vinner" du om de inte vill gifta sig heller?
Det blir ju mer oavgjort.
Citera
2008-09-22, 17:38
Medlem
tack för svaren!

Citat:
Ursprungligen postat av CoralFang
Varför föreställer du dig att det är storartat att kyssa en okysst tjej?

inte för att jag har kysst ngn men det verkar va en aning lite häftigt om man e kär i skolåldern, eller det e ngt väldigt mkt speciellt med personen ifråga å det e i ungdomen. visualiserar man att kyssa en okysst upplever man ett äkta äktenskap, alltså man e varandras, testa själv - minne för livet! orka bry sig om kysseri iof, framförallt när man e så himla gammal som mej, då ska man inte syssla mä sånt.

Citat:
Ursprungligen postat av CoralFang
Och vad har dina frågor att göra med heder?

ämnet frågorna berör
Senast redigerad av atheist 2008-09-22 kl. 18:08.
Citera
2008-09-22, 18:01
Medlem
Liston Crests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turnip Master
Däremot vore det ju förudmjukande att vara gift med byns spermahink. Kan ju tänka mig hur folk skulle flina bakom ens rygg.

Skulle folk verkligen det?
Jag känner ett flertal tjejer som varit runt en del, några av dem har jag själv tom hamnat i säng med. Dock har jag aldrig känt nåt som helst förakt (eller vad det handlar om?) när dessa blivit ihop med killar. Varför skulle jag göra det? De är ju riktigt grymma tjejer.

Är mer föraktfull mot såna som har personlighetsmässiga stolpskott till tjejer (bitchiga, gnälliga, elaka...). Dessa kan man snacka om bakom deras ryggar hur sexuellt oerfarna de än råkar vara.

Dock kan jag hålla med om att man vill inte höra att ens tjej varit väldigt slampig. Känns bättre om hon inte varit det men detta tror jag ligger helt och hållet hos en själv.

Kanske är annorlunda på en mindre ort?
Senast redigerad av Liston Crest 2008-09-22 kl. 18:09.
Citera
2008-09-22, 22:31
Medlem
blubbblubbblubbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantasmatic
Hur "vinner" du om de inte vill gifta sig heller?
Det blir ju mer oavgjort.
Nä, man har ju kommit på att man inte kommer vinna. Oavgjort låter som att båda förlorar vilket är bättre än att bara jag förlorar.
Citera
2008-09-23, 08:46
Medlem
George Wittigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atheist
För mig är en attraktiv tonårsflicka utan sexuell erfarenhet överlägsen en extremt attraktiv flicka med sådan erfarenhet som flickvän. Att kyssa en okyst tjej föreställer jag mig vara storartat jämfört med motsatsen. En brud som har haft oskyddat samlag eller utfört oralsex är därmed inte bara utesluten utan ett skämt som flickvänskandidat. Jag är varken religiös eller son till föräldrar med motsvarande åsikt. (Ingen i min omgivning håller med)

Du är uppenbarligen arab, förmodligen taliban och har en poster på mulla Omar på väggen.

Acceptera att folk haft ett liv innan de träffade dig.

För övrigt finns det få saker som är så tråkiga som att ha sex med oskulder. Fumliga, osäkra, vet inte vad de gillar, vågar inte ta initiativ... Listan är lång.
Senast redigerad av George Wittig 2008-09-23 kl. 08:51.
Citera
2008-09-23, 10:16
Medlem
Sebhimselfs avatar
Hellre en tjej med erfarenhet än en som ligger som en död fisk och undrar vad som händer. Det förändras väl så klart med tiden om man inleder ett förhållande med "oskulden", men hur kul är det i början?
Citera
2008-09-23, 10:23
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av George Wittig
För övrigt finns det få saker som är så tråkiga som att ha sex med oskulder. Fumliga, osäkra, vet inte vad de gillar, vågar inte ta initiativ... Listan är lång.

Jodå listan över tråkigheterna är lång, men enligt vissa så finns det ju inget mysigare i världen än att verkligen höra mödomshinnan spräckas med ett ljud som påminner om en exploderande bubbelgums bubbla, för att därefter få sitt svulstiga verktyg dränkt i jungfrublod.

*hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggrrryeeeeearghhh!!!.... POP! Aahhhhh.*

Tänk vad nöjd man måste vara med sig själv då.
Citera
2008-09-23, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Jodå listan över tråkigheterna är lång, men enligt vissa så finns det ju inget mysigare i världen än att verkligen höra mödomshinnan spräckas med ett ljud som påminner om en exploderande bubbelgums bubbla, för att därefter få sitt svulstiga verktyg dränkt i jungfrublod.

*hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggrrryeeeeearghhh!!!.... POP! Aahhhhh.*

Tänk vad nöjd man måste vara med sig själv då.
Allahu Ackbar!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in