Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-05, 17:52
  #133
Medlem
El Capitanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokereve
Det här inlägget var ytterst obegåvat. Ingen talang? Konstigt att han då bl.a har sveriges största podcast, etc etc..

Haha, oj vad fantastiskt.. en kändis med egen show i Sveriges största tidning har samtidigt en podcast. Jag antar att du tycker att Blondinbella är oändligt begåvad också, och så ska vi inte tala om Sean banan!
Citera
2014-01-05, 18:23
  #134
Medlem
zaataas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Capitano
Haha, oj vad fantastiskt.. en kändis med egen show i Sveriges största tidning har samtidigt en podcast. Jag antar att du tycker att Blondinbella är oändligt begåvad också, och så ska vi inte tala om Sean banan!

Känns även rätt korkat att påstå bara för att dessa 3 individer går att finna inom samma forum så skulle de automatiskt betyda att alla är obegåvade. Finns både mer och mindre begåvande inom blogg/pod-sfären och då får man nog påstå att sean banan har en bra bit upp Schulman.
Han show vart ju rätt uppskattad så nått måste ha ju ha gjort rätt, podden är störts i Sverige så även där har han prickat rätt.

Sen har väl Schulman show lagts ner?
Citera
2014-01-05, 18:26
  #135
Medlem
Wajis avatar
Den vidriga Schulman lusläser denna tråd med 100% säkerhet. Och att han knarkat, Slagit kvinnor är ju bevisat etc. Herr Schulman är rädd för Flashback och det får vi alla vara glada för.

PS Detta är ju bara en attack på FB eftersom de flesta sågade hans show i TV. Han fick mycket sågningar av FB och då fick kärringen en tår i ögat och gick ut i media och sågade FB.. Han söker sympati och det lyser igenom.
__________________
Senast redigerad av Waji 2014-01-05 kl. 18:31.
Citera
2014-01-05, 19:03
  #136
Medlem
El Capitanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaataa
Känns även rätt korkat att påstå bara för att dessa 3 individer går att finna inom samma forum så skulle de automatiskt betyda att alla är obegåvade. Finns både mer och mindre begåvande inom blogg/pod-sfären och då får man nog påstå att sean banan har en bra bit upp Schulman.
Han show vart ju rätt uppskattad så nått måste ha ju ha gjort rätt, podden är störts i Sverige så även där har han prickat rätt.

Sen har väl Schulman show lagts ner?

Varför det? Det är människor som syns, det är allt de gör. Ungefär som kändisar på twitter. Med din logik så är Kim kardashian ett under av begåvning. Schulman är inget annat än en kändis som skvallrar om andra kändisar precis som han gjorde i sin löjliga skandalblogg. Han har haft de största mediainstitutionerna i landet i ryggen eftersom hans far var oerhört känd i branschen på sin tid. Så var ligger hans begåvning?
Citera
2014-01-05, 20:07
  #137
Medlem
zaataas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Capitano
Varför det? Det är människor som syns, det är allt de gör. Ungefär som kändisar på twitter. Med din logik så är Kim kardashian ett under av begåvning. Schulman är inget annat än en kändis som skvallrar om andra kändisar precis som han gjorde i sin löjliga skandalblogg. Han har haft de största mediainstitutionerna i landet i ryggen eftersom hans far var oerhört känd i branschen på sin tid. Så var ligger hans begåvning?

Nej de är verkligen inte de jag menar, jag tycker inte att Kim Kardashian verkar speciellt intelligent.
Du nämde tidigare Ricky Gervais, han gör ju också podcast, är han obegåvad för det? med din logik så borde han vara det eller tog du bara 3 person som du inte gillar ?
Citera
2014-01-05, 20:56
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaataa
Nej de är verkligen inte de jag menar, jag tycker inte att Kim Kardashian verkar speciellt intelligent.
Du nämde tidigare Ricky Gervais, han gör ju också podcast, är han obegåvad för det? med din logik så borde han vara det eller tog du bara 3 person som du inte gillar ?

Hur är det med läsförståelsen? Det han säger är ett svar på den som påpekade att Schulman har en podcast med många fans, vilket då skulle tyda på att han måste ha talang. Han gav då några exempel på varför podcasts osv med många fans inte beror på talang i alla fall.
Citera
2014-01-07, 20:31
  #139
Medlem
El Capitanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaataa
Nej de är verkligen inte de jag menar, jag tycker inte att Kim Kardashian verkar speciellt intelligent.
Du nämde tidigare Ricky Gervais, han gör ju också podcast, är han obegåvad för det? med din logik så borde han vara det eller tog du bara 3 person som du inte gillar ?

Haha, skillnaden är att han har skapat en av världens mest populära tv-serier. De andra är enbart kända för att vara kända, eller utnyttjar sitt kändisskap för att verka i andra branscher. Schulman har t.ex. skrivit en mediokra böcker, hans syster också - är det nu någon slags Strindbergsgen som löper genom familjen Schulman? Nej, det är en hop kändisar som får synas för att de är kända. Schulman har inte blivit publicerad eller bevisat någonting överhuvudtaget på egna meriter. Ricky Gervais däremot slog igenom med sin serie. Det är hans begåvning som tagit honom dit han är, det kan man inte säga om schulman - därför bör han jämföras med andra som får synas på samma villkor, d.v.s. kardashians, Hiltons och dylikt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback