Tjenare flashback, jag har sttt p patrull under ett byte av moderkort, minnen och grafikkort!
Jag brjade med att skriva ur det gamla skiten och skruvade i det nya, allt verkade vara som det skulle fram tills windows skulle boota, istl fr att windows-loggan kom fram s startade datorn om och samma sak upprepade sig hela tiden.
S jag kopplade ur allting och kollade upp om det var ngot jag hade kopplat fel (frga mig inte varfr), men allt sg okej ut s jag stoppade tillbaka allting p sin plats och frskte starta upp datorn igen men det hnder inte ett piss datorn gr inte det minsta tecken p att enns starta, s jag kopplar in en annan hrdisk och den startar upp och gr vidare till att boota windows och d verkar allt som det ska frutom att efter laddningen s fr jag bluescreen (mste antagligen om installera om windows), men frgan r varfr jag inte kan starta datorn med den andra hrdisken i och vad jag br gra fr att f igng burken igen?
Tacksam fr svar, och frlt fr att jag lter er lida genom att lsa min svenska, jag r ganska frustrerad och trtt d jag har suttit pillat sen kl 19.:/