Tjenare flashback, jag har stött på patrull under ett byte av moderkort, minnen och grafikkort!
Jag började med att skriva ur det gamla skiten och skruvade i det nya, allt verkade vara som det skulle fram tills windows skulle boota, istl för att windows-loggan kom fram så startade datorn om och samma sak upprepade sig hela tiden.
Så jag kopplade ur allting och kollade upp om det var något jag hade kopplat fel (fråga mig inte varför), men allt såg okej ut så jag stoppade tillbaka allting på sin plats och försökte starta upp datorn igen men det händer inte ett piss datorn gör inte det minsta tecken på att enns starta, så jag kopplar in en annan hårdisk och den startar upp och går vidare till att boota windows och då verkar allt som det ska förutom att efter laddningen så får jag bluescreen (måste antagligen om installera om windows), men frågan är varför jag inte kan starta datorn med den andra hårdisken i och vad jag bör göra för att få igång burken igen?
Tacksam för svar, och förlåt för att jag låter er lida genom att läsa min svenska, jag är ganska frustrerad och trött då jag har suttit å pillat sen kl 19.:/