Citat:
Ursprungligen postat av Maxieboy
Om du vet vem som har laddat ned filmerna/bilderna eller vad det nu är, och verkligen fastställt att det är olagligt material (behöver inte vara barnporr) kan du väl anmäla det. Fast frågan är om man orkar anmäla något så trivialt. Du skulle förstöra mycket för den personen, tänk efter om det verkligen är värt det bara för att du vill leka polis.
Jag tror iof att det var fejkade våldtäkter, och "dad fucks..." var antagligen inte barnporr. Men vad har man för anledning att ladda ner sådana filmer, om man inte har ett intresse av våldtäkter eller barnporr?
Jag vet att det är fyra personer som sköter om servern som filerna ligger på, och jag tror att det är en av dem som äger filerna. Därför tänkte jag maila allihopa och meddela att de har filer som inte är relevanta, eller inte hör hemma där. Då försvinner nog filerna, och kanske även ägaren av filerna.
Leka polis? Jag blev mest förbluffad över hur ignorant personen/personerna i fråga har varit med att se över sitt nätverk, plus att jag inte tycker att porr bör finnas på en sådan plats som den nu fanns.