2008-09-18, 19:23
Medlem
Rhesus-Minuss avatar
Ända sen jag började min bana på FB tidigt 2005, så har samma siffror angående antalet härliga muslimer hängts och svängts i media:

400.000-450.000

Nån enstaka gång har 500.000 synts.

Med tanke på att det årliga tillskottet av ljuvliga kulturberikare är i närheten av 100.000 per år, (inräknat illegaler antagligen ännu högre) så borde väl nåt snart hända med dessa siffror?

Även med grovt tilltagen musserabatt, så borde väl siffran vara betydligt över 600.000 nu?
Citera
2008-09-18, 19:51
Medlem
Galenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhesus-Minus
Ända sen jag började min bana på FB tidigt 2005, så har samma siffror angående antalet härliga muslimer hängts och svängts i media:

400.000-450.000

Med tanke på att det årliga tillskottet av ljuvliga kulturberikare är i närheten av 100.000 per år, (inräknat illegaler antagligen ännu högre) så borde väl nåt snart hända med dessa siffror?

Även med grovt tilltagen musserabatt, så borde väl siffran vara betydligt över 600.000 nu?

Tycker också det borde vara 600+..

Islamisten på en konferens i England sa förra veckan att när han flyttade till UK för fem år sedan var siffran 1,5 mille musslor. Och fem år senare samma siffra. Han menade att det var fel. Att siffran nu snarare låg på 6 milj.

Den parallellen kan man dra med Sverige också. Inte så hög ökning kanske men garanterad ökning alla fall.
Citera
2008-09-18, 19:55
Medlem
Ett högst rimligt antagande är såklart att antalet ökat kraftigt. Media lär dessutom tona ner antalet. Jag skulle inte bli förvånad om det rör sig om en halv miljon eller kanske ännu mer. Trots allt så har det ju i huvudsak varit muslimer från Europa, muslimer från Asien och muslimer från Afrika som vällt in i riket.
Citera
2008-09-18, 21:19
Bannlyst
Om vi talar om riktiga Muslimer så måste antalet vara högre, det är EMOT islam att begränsa sitt barnafödande i någon form och man är en vädligt dålig muslim om man säger typ jag vill ha max 3 barn eller max 5 barn.
Citera
2008-09-18, 22:51
Bannlyst
Antalet muslimer i Sverige konstant?

Jag tror dom helt enkelt ljuger för att inte i onödan oroa Svenne Banan. Vad den verkliga siffran är kan vi ju omöjligt veta men eftersom dom ljuger kan man ju misstänka att den är betydligt högre än vad dom påstår. Kanske rent av dubbelt men det är ren spekulation från min sida.
Citera
2008-09-18, 23:04
Medlem
Rhesus-Minuss avatar
Det verkar finnas konsensus så långt att siffrorna som synts fram till nu omöjligtvis kan stämma.
Då kan man fråga sig:
  • Varför döljs det faktiska antalet muslimer?
  • Vem bär ansvaret för att dessa siffror inte undergår granskning, och rättas till?
Jag anser att det är av ganska stor vikt viss uppmärksamhet på dessa falska siffror får fotfäste.
Det är som bekant tämligen vanligt att kramare och journalister använder siffrorna när dom ska belysa hur "fjantiga och islamofobiska alla rasister är.....låt den stackars minoriteten vara ifred vetja".

Har inte svenskarna rätt att få veta att den där "minoriteten" snart är 7siffrig? Och att den förökar sig som råttor?
Citera
2008-09-19, 03:48
Bannlyst
nu när jag har tänkt på det här några timmar så blir jag bara räddare och räddare.

Det här passar in lite i konspirationen att judarna vill ha ett muslimskt europa eftersom de trivdes bra under muslimskt styre.

Det är en invasion helt enkelt, finns ingen annan förklaring. Musslorna fattade att det inte går med våld (eftersom de inte kan kriga eller slåss) så nu används alla hundratals miljarder oljepengar till att köpa lättpåverkade politiker i maskopi med de heliga grisarna.
Citera
2008-09-19, 06:12
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhesus-Minus

400.000-450.000

Definiera muslim. Hur definierar du kristen?
Citera
2008-09-19, 06:27
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Ditt inlägg platsar på forat för religion, inte här.
Citera
2008-09-19, 09:39
Medlem
Olaus Magnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl

Poängen är nog att man hos överheten definierar mohamedaner efter hur det för stunden passar. Gäller det en DO-anmälning eller en anmälan för HMF, så räcker det att din mormor såg en kvinna i sjal på banken 1954, för att du ska räknas som muslim. När det handlar om att hålla folk lugna och sossiga i stugorna, läggs en avsevärt snävare betydelse i begreppet.
Citera
2008-09-19, 10:23
Medlem
ahmet80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahood
Om vi talar om riktiga Muslimer så måste antalet vara högre, det är EMOT islam att begränsa sitt barnafödande i någon form och man är en vädligt dålig muslim om man säger typ jag vill ha max 3 barn eller max 5 barn.

vem säger så ddomma saker förstår jag inte (man är en vädligt dålig muslim om man säger typ jag vill ha max 3 barn eller max 5 barn.) jag är oxå muslim men aldrig hört nåt sånt..
herre gud varifrån får ni sånt info
Citera
2008-09-19, 11:14
Medlem
A-Hs avatar
Lustigt nog satt jag och räknande på detta i morse. ja man har tydligen inte mycket till liv.

200.000x8= 1600.000
Trevliga framtidsutsikter eller hur? Vi kommer inom en snar framtid ha över 1 miljon musslor i detta land.
Senast redigerad av A-H 2008-09-19 kl. 11:21.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in