2008-09-18, 21:11
Medlem
GraveDohls avatar
Wow, jag hoppas verkligen att TS trollar, det kan helt enkelt inte vara på riktigt.
Citera
2008-09-18, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GraveDohl
Wow, jag hoppas verkligen att TS trollar, det kan helt enkelt inte vara på riktigt.

Det enda han har gjort är att ha skrutit om sina föräldrar och hur snygg han var i sin ungdom, han är garanterat ett troll. Han äcklar mig, och hans sätt att bete sig mot sin sambo(om det nu skulle vara sant) äcklar mig än mer. Risken är överhängande stor att han är ett troll.

TS: Du äcklar mig, och ditt beteende mot din sambo är för jävligt. Jag hoppas att din sambo lämnar dig kvickt utav bara fan! PS Varför skulle jag eller någon bli sur över att dina föräldrar är vältränade, och deltagit i bodybuildingtävlingar? Bodybuildare är det äckligaste som finns, din mor är inte snygg och har inte en het kropp i och med hennes bodybuildingkarriär.
Citera
2008-09-18, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sanchez88
Det enda han har gjort är att ha skrutit om sina föräldrar och hur snygg han var i sin ungdom, han är garanterat ett troll. Han äcklar mig, och hans sätt att bete sig mot sin sambo(om det nu skulle vara sant) äcklar mig än mer. Risken är överhängande stor att han är ett troll.

TS: Du äcklar mig, och ditt beteende mot din sambo är för jävligt. Jag hoppas att din sambo lämnar dig kvickt utav bara fan! PS Varför skulle jag eller någon bli sur över att dina föräldrar är vältränade, och deltagit i bodybuildingtävlingar? Bodybuildare är det äckligaste som finns, din mor är inte snygg och har inte en het kropp i och med hennes bodybuildingkarriär.

Du ska hålla käften om vad jag gör med min sambo eller inte! Hon hade inte behövt säga ja från början. Varför hon kan gå ner fort som fan är för att jag kör med olika preparat för fettförbränning och då går det 1000 gånger fortare. Varför skulle ni bli sura om de gick bodybuildingtävlingar, har jag sagt nått sånt nä, tyst. Min morsa är fortfarnade het på marknaden med sina 68kg och när hon gick dessa tävlingarna så vägde hon mindre och var för nästan 30årsen dessutom. Hon är hård i kroppen men inte i tävlings form därför är hon snygg med sina 53år. Jag kommer älska hon fast hon gjorde detta mot mig när jag var yngre. Hon ville bara mitt bästa och jag ger min gåva till min sambo nu. Hon kommer bli lika snygg eller hon är snygg redan som min mor var för jag älskar brudar när de är i hårda om kroppen och slanka utan fett. Bästa jag vet när en tjejen är hård, svårt att förklara men när man har sex så blir det ett mer drag idet hela. Borde ha tagit upp detta i gymtråden för där hade dem flesta förstått va fan man menar. Ni som inte lever för sånt här ni vet inte vad ni snackar om för ni är avundsjuka på som är i övreklassen när det gäller snygghet.

Ni ska inte vara oooooroliga över att min sambo lämnar mig kommer aldrig att hända, varför skulle göra det isf för att jag tvingar henne till en snyggare kropp och att jag vill leva sunt utan skit till mat. Hon var som mig innan och kommer säker vilja bli det igen men hon är ur balans just nu men så fort hon kommer upp och detta ska jag se till med. Som sagt jag blir nöjd med hennes 57-58kg blir perfekt för hennes längd. Och fråga inte vilka preperat vi kör på för jag nämner inga.
Citera
2008-09-18, 22:22
Medlem
PrivateWitts avatar
Men snälla du generar ju till och med de andra trollen här inne...
Citera
2008-09-18, 22:38
Medlem
EnFalskIdiot.s avatar
Jag skulle nästan vilja vara tillsammans med någon som dig enbart för att få hjälp att komma igång, och hjälpa mig få min drömfigur. Sen skulle jag dumpa dig illa kvickt!

Att leva i ett förhållande med dig, verkar som rena rama misshandeln.
Ser du inte att hon mår dåligt?
Hon kanske gått upp i vikt för att hon nu mår så dåligt, och allt du kan göra är att få henne att må sämre med allt ditt snack om viktuppgång n' shit!

Sök hjälp!
Citera
2008-09-18, 22:54
Medlem
Det är väl ändå skillnad på att må bra och ha en bra kondition än att verkligen trycka på för att få bort några kilon extra?

Seriöst människa! Varför vill du att sambon din ska väga just 58kg, särskillt om hon inte mår bra?

Måste nog säga angående tråd rubriken, rätt sjukt.
Citera
2008-09-18, 23:13
Medlem
troll... om inte, sök hjälp.. på riktigt.
Citera
2008-09-18, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatorZ
Varför skulle ni bli sura om de gick bodybuildingtävlingar, har jag sagt nått sånt nä, tyst. Min morsa är fortfarnade het på marknaden med sina 68kg och när hon gick dessa tävlingarna så vägde hon mindre och var för nästan 30årsen dessutom. Hon är hård i kroppen men inte i tävlings form därför är hon snygg med sina 53år.

Citat:
Ni kommer bli sura nu men min egen morsa väger 68kg och är 166cm lång men hon är sten hård i kroppen och har alltid varit så här. Kvinnan är stark som bara den och är 53år.

Farsan är sjukt mycket större har alltid varit så, 182cm och väger runt 95kg och hård i kroppen. 56år. De har båda varit i tävlingar i bodybuildning på sina yngre dar.

Håller du inte koll på dina egna uttalanden? Idiot!

Denna misshandel du utsattes för som barn, verkar ha resulterat i någon incestiös kärlek gentemot dina föräldrar, din mor speciellt. Din tjejs kropp är EJ DIN ATT TRÄNA! ENDAST HON BESTÄMMER DET! Denna misshandel du utsattes för som barn, har satt sina spår, då du gör exakt samma sak mot din tjej, låt oss alla hoppas att du är steril och inte kan plåga en stackars avkomma med din ondska.
Citera
2008-09-18, 23:57
Medlem
Tjohildas avatar
Uhm, såg ett inlägg nyss i drogforumet där ts påstår sig vilja inhandla diverse saker som nog inte är så hälsosamma. Kunde inte hitta tråden igen så modsen där tog den nog illa kvickt. Men vi kan iaf med slutledning av detta utgå ifrån att ts är ett troll och be honom fara hem till trollskogen igen.
Citera
2008-09-19, 01:10
Medlem
Sjögräss avatar
Bodybuilding är extremt osunt. Du är faktiskt riktigt pantad om du inte förstår det.
Citera
2008-09-19, 03:19
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Jag har drivit henne sen i lördags med hård träning och kost precis som mina föräldrar gjorde med mig i yngre dar men jag skulle släppa allt om hon har större problem. jag vill inte göra så här mot henne att tvinga henne till träning för jag är inte som mina föräldrar. Att tvinga henne att lägga ner tv tittandet och förbjuda henne till all onödig mat är inte min grej men jag måste få reda på hennes problem.

Du har blivit skadad av dina föräldrar. Du tror att det är normalt att driva på en annan människa som du gör. Dina föräldrar är lika sjuka i huvudet som du är, men du kan ju åtminstonde skylla ditt skadade psyke på dem. Däremot så kan du inte skylla din oförmåga att sluta upp med detta skadliga kontrollbehov på dina föräldrar.

Du ska föreställa vara vuxen nu och fatta egna beslut, men istället så följer du fortfarande mammsens indoktrinering. har du överhuvudtaget ifrågasatt det dina föräldrar tvingade dig till? Har du någonsin funderat på om de kanske gjorde fel?

För övrigt så har det inget med hälsa att göra. Vilken människa som helst kan äta i princip vad som helst utan att deras kropp eller hälsa går under, allt handlar om att äta när man är hungrig, äta DET MAN VILL HA när man är hungrig, och sen sluta äta när man känner att man är mätt (istället för att äta p.g.a hormonbelöningarna man får av att äta)...
Citera
2008-09-19, 03:23
Medlem
Zahs avatar
Citat:

Vi är vuxna både två jag är 26 och hon blir 26 i november. Så inget dagis nivå här då det gäller vuxet liv i största allmänhet.

Vad lustigt, var ni inte 25 år båda två igår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in